Unlock 5.0 امریکہ میں اسکول کھلتے ہی کورونا کیسز میں اضافہ ہوا ، 15 اکتوبر سے ہندوستان میں کھلنے کی تیاری

52

ریاستی حکومتوں سے انلاک کے پانچویں مرحلے کی انلاک 5.0 ہدایات میں اسکولوں اور کوچنگ انسٹی ٹیوٹ کو دوبارہ کھولنے کے لئے 15 اکتوبر کے بعد فیصلہ کرنے کو کہا گیا ہے۔ اس کے لئے والدین کی رضامندی کی ضرورت ہوگی۔ تاہم ، ایک امریکی رپورٹ تشویشناک ہے۔ امریکہ میں اسکولوں کو دوبارہ کھولنے سے بچوں میں کورونا انفیکشن کے واقعات میں اضافہ ہوا ہے۔ امریکی اکیڈمی برائے اطفالیاتیات کے ذریعہ منگل کے روز جاری کردہ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ اسکول کے بچوں میں انفیکشن کے معاملات میں 10 فیصد اضافہ ہوا ہے۔

امراض قابو پانے اور روک تھام کے مرکز نے پیر کے روز کہا کہ اسکول کے کھلتے ہی کورونا کیسز کا گراف بڑھ گیا۔ سی ڈی سی کی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ کم عمر بچوں کے مقابلے میں تقریبا دوگناس نوعمر افراد متاثر ہوئے تھے۔ امریکی اکیڈمی برائے اطفالیاتیات کے صدر ، ڈاکٹر سیلی گوزا نے کہا کہ بچوں میں انفیکشن کی بڑھتی ہوئی شرح بہت زیادہ تشویش کی بات ہے ، جس نے ماسک ، ہاتھ دھونے ، جسمانی فاصلے جیسے دیگر احتیاطی تدابیر کی اہمیت کو واضح کیا۔

ماہر صحت لینا وین نے کہا کہ جس طرح کالج کے طلبہ پارٹی سے تاجپوشی ہوسکتے ہیں اسی طرح اسکول کے بچے کھیلوں اور دیگر سرگرمیوں کے دوران بھی وائرس کا شکار ہوسکتے ہیں جہاں احتیاطی تدابیر اختیار نہیں کی جارہی ہیں۔

بھارت میں کورونا انفیکشن کے معاملات میں تیزی سے اضافے کے باوجود ، حکومت نے اس بات کو یقینی بنایا کہ کچھ اور مراعات دی جائیں گی۔ اس سے قبل ، انلاک 4.0 کے دوران ، مرکزی حکومت نے متعدد سرگرمیوں کو دوبارہ شروع کرنے کی اجازت دی ، جس میں میٹرو خدمات شامل ہیں ، جو مارچ کے بعد سے بند تھیں۔ اس کے علاوہ 21 ستمبر سے اسکولوں اور کالجوں کو بھی جزوی طور پر کھولنے کی اجازت تھی۔

سنیما ہال 50 فیصد صلاحیت کے ساتھ 15 اکتوبر سے کھولے جائیں گے
مرکزی حکومت نے بدھ کے روز انلاک 5 کے لئے رہنما اصول جاری کیے۔ ان رہنما خطوط میں حکومت نے سنیما ہال ، تفریحی پارک ، سوئمنگ پول ، اسکول ، کوچنگ انسٹی ٹیوٹ وغیرہ کے بارے میں معلومات دی ہیں۔ اس مرکز نے 15 اکتوبر سے بہت سے لوگوں کو دوبارہ کھولنے کی اجازت دی ہے۔ تاہم ، کچھ خاص شرائط پر عمل کرنا ہوگا۔

مرکزی وزارت داخلہ کے جاری کردہ رہنما خطوط میں بتایا گیا ہے کہ 15 اکتوبر کے بعد سنیما ہال ، تفریحی پارک ، سوئمنگ پول کھولنے کی اجازت ہوگی۔ تاہم ، سنیما ہال میں پہلے کے ناظرین کے مقابلے میں صرف آدھے سامعین ہی فلم سے لطف اندوز ہوں گے۔ وزارت نے سینما گھروں کو 50 فیصد صلاحیت کے ساتھ دوبارہ سربلند کرنے کی اجازت دی ہے۔