University Exams : ہریانہ میں ستمبر کے آخر تک امتحانات اور 31 اکتوبر تک کے نتائج

50

ہریانہ کے سرکاری مدد یافتہ کالجوں اور یونیورسٹیوں میں آخری سال کے امتحانات ستمبر کے آخر تک ہوں گے۔ امتحانات کا نتیجہ 31 اکتوبر تک آجائے گا۔

اس بارے میں معلومات دیتے ہوئے ، ہریانہ ریاستی ہائیر ایجوکیشن کونسل کے صدر پروفیسر برج کشور کوٹھیالہ نے بتایا کہ مرکزی وزارت تعلیم اور یونیورسٹی گرانٹ کمیشن کی سفارش کے مطابق ، ریاستی حکومت نے ان امتحانات کے انعقاد کی اجازت بھی دے دی ہے۔ انہوں نے کہا کہ مرکز اور ریاستی حکومت کے ذریعہ جاری کردہ معیاری آپریٹنگ طریقہ کار (ایس او پی) کو کوڈ 19 کی صورتحال کے پیش نظر سختی سے عمل کیا جائے گا۔ اس کے تحت معاشرتی فاصلہ ، چہرہ ماسک اور سینیٹائزر مہیا کیا جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ ‘ہریانہ میں آخری سال انڈرگریجویٹ اور پوسٹ گریجویٹ کورسز کے تقریبا 2 لاکھ طلباء ان امتحانات میں بیٹھیں گے اور ان سب کے لئے مناسب انتظامات کیے جائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ سپروائزر کو امتحان کے انعقاد کے لئے خصوصی تربیت دی جارہی ہے۔ اگر کوئی طالب علم رواں ماہ میڈیکل ، فاصلے یا سنگرودھ کی وجہ سے امتحان میں شامل نہ ہونے کی ایک معقول وجہ فراہم کرتا ہے تو ہم ان طلبا کو ایک اور موقع فراہم کریں گے۔