الیکشن کمیشن بہار اسمبلی انتخابات میں انتخابی مہم کے لئے بہتر اقدام اٹھائے گی

25

الیکشن کمیشن کورونا بحران کے درمیان بہار اسمبلی انتخابات کے انعقاد کے لئے انتخابی مہم چلانے کے لئے رہنما خطوط جاری کرسکتا ہے۔
کمیشن کی الیکشن کمیٹی نے کہا ہے کہ مجوزہ رہنما اصول سیاسی جماعتوں سے موصولہ تاثرات کی بنیاد پر تیار کیے جائیں گے۔ حکام نے لوگوں سے نوبل کورونا وائرس کے پھیلاؤ کی روک تھام کے لئے ماسک پہننے اور معاشرتی فاصلہ برقرار رکھنے کو کہا ہے۔

گذشتہ ماہ الیکشن کمیشن نے فریقین سے کہا تھا کہ وہ اس سلسلے میں آئیڈیاز اور مشورے بھیجیں تاکہ انتخابی مہم کے دوران امیدواروں یا سیاسی جماعتوں کے لئے ضروری رہنما خطوط کو دوبارہ نقش کیا جاسکے۔ آر جے ڈی اور سی پی آئی-ایم جیسی جماعتوں نے اسمبلی انتخابات میں آن لائن انتخابی مہم کے تصور کی مخالفت کی ہے۔

اس سے قبل بھی ، جولائی میں الیکشن کمیشن کو جمع کروائے گئے ایک میمورنڈم میں ، نو اپوزیشن جماعتوں نے بہار میں بی جے پی کے ذریعہ شروع کی گئی ڈیجیٹل مہم پر سوال اٹھایا تھا۔ انہوں نے مطالبہ کیا کہ انتخابات کو عام انداز میں کرایا جائے۔ یہ پوچھے جانے پر کہ کیا ہدایات میں ڈیجیٹل اور زمینی مہم کا مرکب شامل ہوگا ، ایک سینئر عہدیدار نے کہا کہ دستاویز کی تیاری کے دوران تمام عوامل کو مدنظر رکھا جائے گا۔