یوم آزادی پر پرچم کشائی کے بعد صحافیوں کا اعزاز

24

ریاستی سکریٹری اور ضلعی صدر نے انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن کے عہدیداروں کو تحسین پیش کیا۔

انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن کے عہدیداروں نے 15 اگست ، یوم آزادی کے موقع پر ، ہندوستان کے جرنلسٹس ایسوسی ایشن کی پہلی پرچم کشائی کی تقریب کو باباقیوں کی مقدس خانقاہ کے ضلعی دفتر میں لہرایا۔ اس کے بعد ، ریاستی سکریٹری اور ضلعی صدر نے انجمن کے عہدیداروں کو خطوط پیش کیا ۔اس کے بعد اس نیک موقع پر دفتر میں مختلف پروگراموں کا بھی اہتمام کیا گیا۔

ضلع ہیڈ کوارٹرز ، کچہری روڈ پر واقع یونین بینک کے سامنے انڈین جرنلسٹ ایسوسی ایشن کا ایک دفتر ہے۔ یوم آزادی کے موقع پر ، 74 ریاستی سکریٹری اور ضلعی صدر کی سربراہی میں درجن بھر ہندوستانی جرنلسٹس ایسوسی ایشن کے دفتر پہنچے۔ اس کے بعد مادر وطن کے لازوال شہدا کو خراج عقیدت پیش کرنے کے بعد دفتر کو پرچم کشائی کیا گیا ، اس موقع پر سماجی کارکن شیلندر ڈکشٹ نے انجمن کے عہدیداروں کو دلی مبارکباد پیش کی۔ مٹھایاں بھی تقسیم کی گئیں ۔بھارتی یوپی کے ایسوسی ایشن جرنلسٹ ایسوسی ایشن ویسٹرن یوپی کے سیکریٹری صحافی ثاقب انور چشتی نے یوم آزادی کے موقع پر اجلاس کے دوران تنظیم کو مضبوط بنانے پر زور دیا ۔انہوں نے کہا کہ آج کا دن ایسا ہی ہے ، یہ مقدس دن لیکن آئیے ہم سب کو یہ یقینی بنانا ہے کہ ہم صحافت کے مفاد میں اپنی ہر ممکن حد تک کوشش کریں گے۔

صحافیوں کی عزت کبھی بھی عزت نہیں آنے دے گی۔ ہمارے دروازے صحافیوں کے اعزاز کے لئے چوبیس گھنٹے کھلے رہتے ہیں۔ ضلعی صدر اجے ڈکشٹ نے کہا کہ اس وقت تنظیم کو مضبوط کیا جاسکتا ہے جب تنظیم کے کارکنان پوری وفاداری اور ایمانداری کے ساتھ کام کریں۔اس موقع پر سینئر صحافی پرمود جھا نے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ہم سب بھارت ماتا کے بیٹے ہیں۔

آج 15 اگست کا مقدس تہوار ہے۔ ہم اور میری پوری جرنلسٹ ایسوسی ایشن کے کارکن پورے دماغ اور دولت کے ساتھ تنظیم کو آگے بڑھانے کے لئے کام کریں گے۔ صحافیوں کے ساتھ ہونے والی ناانصافی اور تذلیل کے لئے آئیے ہم سب متحد ہو کر دعا کریں کہ ہم کسی بھی حالت میں اپنے صحافی بھائی کے ساتھ کسی ناانصافی کی اجازت نہیں دیں گے اگر کوئی انتظامی افسر اور پولیس افسر کسی صحافی کے ساتھ بدکاری کا مرتکب ہوتا ہے تو اس کے خلاف مہم چلائی جائے گی۔ ہر حال میں ، صحافی کے ساتھ انصاف کیا جائے گا۔ دفتر میں ، ریاستی سکریٹری اور ضلعی صدر نے انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن کے عہدیداروں کو ایک ایک کر کے حوالہ پیش کیا۔ انہیں مٹھائیاں کھلانے کے بعد ، ریاستی سکریٹری اور ضلعی صدر نے تمام عہدیداروں کو مبارکباد پیش کی۔

تنظیم کے تمام عہدیداروں نے ترنگا جھنڈے کے نیچے قسم کھا کر کہا کہ ہم سب تنظیم کو مضبوط بنانے کے لئے بھر پور کوشش کریں گے۔ کسی بھی حالت میں تنظیم کے اعزاز کا احترام نہیں کیا جائے گا۔ پرچم کشائی کے موقع پر تنظیم کے عہدیدار پرمود جھا ، وجئے بہادر سنگھ بھڈوریا انیل شکیہ ، اتول سکسینہ ، راج موہن شکیہ ، دیپک شرما ، انکیت شکلا ، شری کرشنا سنگھ ۔ارون یادو ، آدیش گپتا ، وغیرہ موجود تھے