الیکشن کمیشن نے ایک بار پھر کہا ہے کہ بہار میں اسمبلی انتخابات وقت پر ہوں گے۔ چیف الیکشن کمشنر سنیل اروڑا نے کہا کہ انتخابات کی تیاری کورونا وبا کو مدنظر رکھتے ہوئے کی جارہی ہے۔ اس طرح الیکشن کمیشن نے کورونا کے پیش نظر انتخابات ملتوی کرنے کے مطالبے کو مسترد کردیا۔

پیر کو نجی چینل سے بات کرتے ہوئے ہندوستان کے الیکشن کمیشن کے چیف الیکشن کمشنر نے کہا کہ کمیشن بہار اسمبلی انتخابات کو وقت پر کرانے کی تیاری کر رہا ہے۔ الیکشن کمیشن کورونا کے حوالے سے تمام احتیاطی تدابیر اختیار کررہا ہے۔ وبا کے حوالے سے تمام انتظامات کیے جائیں گے۔ تاہم ، اسمبلی انتخابات وقت پر کروانے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔
آر جے ڈی اور ایل جے پی نے مطالبہ مسترد کردیا
اس وقت سے یہ بات واضح ہوگئی ہے کہ چیف الیکشن کمشنر نے انتخابات وقت پر کرائے ہیں کہ کمیشن نے آر جے ڈی اور ایل جے پی جیسی سیاسی جماعتوں کے بعد میں کورونا منعقد کرنے کے مطالبے کو مسترد کردیا ہے۔ ایل جے پی نے الیکشن کمیشن کو ایک خط لکھا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ اس وقت بہار میں انتخابات کرانے سے لاکھوں افراد کی جان کو خطرہ لاحق ہوگا۔ اسی کے ساتھ ہی ، آر جے ڈی نے انتخابات میں روایتی انداز میں انتخابی مہم چلانے کی اجازت طلب کی ہے۔ آر جے ڈی نے کہا ہے کہ اگر انہیں عوام میں انتخابی مہم چلانے کی اجازت نہ دی گئی تو وہ انتخابات کا بائیکاٹ کریں گے۔ دوسری طرف ، کانگریس نے بھی ایسے ہی مطالبات کیے ہیں۔

کمیشن نے تمام فریقوں سے مشورے طلب کیے
واضح رہے کہ 11 اگست بروز منگل تک الیکشن کمیشن نے تمام سیاسی جماعتوں کو ہدایت کی ہے کہ وہ بہار میں اسمبلی انتخابات کے حوالے سے مشورے اور مشورے دیں۔ اس سے قبل ان تجاویز کو 31 جولائی تک طلب کیا گیا تھا ، لیکن کمیشن نے اپنی تاریخ 11 اگست کردی۔