این ڈی آر ایف کے جوان سمیت کورونا کے 46 نئے پازیٹو کیس سامنے آئے

22

لاک ڈاؤن میں شہر سمیت پولیس ، ضلع میں انفیکشن کی روک تھام کے لئے پولیس ماسک کی تحقیقات کر رہی ہے۔ یہاں ، کورونا کے اعداد و شمار اب شہر سمیت پورے ضلع میں کوانٹم لیپ کر رہے ہیں۔ آئے دن متاثرہ افراد کی تعداد بڑھ رہی ہے۔ صحت یاب ہونے والے افراد کی تعداد سے زیادہ متاثرہ افراد کے زیادہ کیس سامنے آرہے ہیں۔ چونکہ تمام لوگوں کے مابین تمام کنٹینر زونوں میں تفتیش کا عمل اختیار کیا جارہا ہے ، لہذا اس تعداد میں مسلسل اضافہ ہوتا جارہا ہے۔ محکمہ صحت کے محکمہ کے اعداد و شمار میں روزانہ صحت کے نئے معاملات بھی سامنے آتے رہتے ہیں۔ اس سلسلے میں ، محکمہ صحت کے محکمہ صحت کے ذریعہ اتوار کو جاری کی گئی تحقیقاتی رپورٹ میں سیون میں کورونا کے 51 نئے مثبت واقعات رپورٹ ہوئے ہیں۔

 

یہاں ، اتوار کے روز تیز اینٹیجن کٹ میں این ڈی آر ایف اہلکاروں سمیت کورونا کے 46 نئے مثبت مریض پائے گئے ہیں۔ ضلع کے آندر بلاک میں زیادہ سے زیادہ 11 مثبت پائے گئے ہیں۔ آندر میں 100 میں سے 11 ، بدھریہ میں 3 ، مہاراج گنج میں 28 میں 7 ، گوٹھانی میں 198 اور 5 بھگوان پور میں 5 ، 189 میں پچروخی میں ، 2 مروہ میں 2 ، گوریا کوٹھی میں 218 میں 2 تیز اینٹیجن کٹ ٹیسٹ کے دوران اور حسین گنج بلاک میں ، 146 کو 2 نئی مثبتیت ملی ہے۔ ایک ہی وقت میں ، جیردی 81 میں 2 ، رگوناتھ پور میں 55 اور بسنت پور میں 107 اور نوتن میں 124 میں سے ایک ، تحقیقاتی رپورٹ مثبت آئی ہے۔ تاہم ، ریپڈ اینٹیجن کٹ کے ساتھ تحقیقات کے دوران دارونڈا ، حسن پورہ ، دارولی اور سیسوان کی تمام اطلاعات منفی تھیں۔ صدر اسپتال ذرائع کے مطابق ، آر ایم آر آئی پٹنہ کی تفتیشی رپورٹ میں چار نئے مثبت پایا گیا ہے۔

تفتیش کے لئے بہت کم آ رہے ہیں لوگ

 

مروہ۔ شہر میں پچاس کورونا متاثر ہونے کے بعد بھی ، لوگ تفتیش کے لئے کم آرہے ہیں۔ انتظامیہ شہر میں گھر گھر جاکر انکوائری کی اپیل کررہی ہے۔ اس کے بعد بھی ، دکاندار اور مقامی لوگوں کو تفتیش کا علم ہی نہیں ہے۔ اتوار کو ڈیڑھ سو سے زیادہ تحقیقات کو نشانہ بنایا گیا۔ لیکن دوپہر تک 90 افراد نے اندراج کرا لیا تھا۔ لوگوں کی ایک بڑی تعداد دیہی علاقوں سے ہے۔ جمعہ کو تین سو ٹیسٹ ہونے تھے۔ لیکن ، پورے دن میں آدھے لوگ بھی نہیں پہنچ سکے۔ انتظامیہ نے شہر کے دکانداروں کا ٹیسٹ لیا ہے۔ ہدایت کے بعد بھی دکاندار جانچ کو نظرانداز کررہے ہیں۔

تحقیقات میں پانچ کورونا مثبت پایا گیا

بھگوان پور ہات۔ اتوار کے روز بلاک کے سی ایچ سی میں 120 افراد پر مشتمل ایک کورونا کا تیز انٹیجن کٹ کے ساتھ تجربہ کیا گیا۔ پانچ نوجوانوں میں کورونا مثبت پایا گیا۔ اس میں پڑوس کے ضلع سرن میں بھگوان پور ، رام پور ، محمد پور ، سہسراون اور سہجیت پور پولیس اسٹیشن کے کمتا بازار سے ایک ایک نوجوان شامل ہے۔ میڈیکل آفیسر انچارج ڈاکٹر انیل کمار نے بتایا کہ سب کو گھر کی تنہائی میں رکھا گیا ہے۔ مریضوں کو تمام ضروری دوائیں دستیاب کردی گئی ہیں۔

این ڈی آر ایف کے اہلکار کرونا سے متاثر پائے گئے

بسنت پور اتوار کے روز بلاک کے کنہولی پنچایت کے پوکھارہ میں لگائے گئے کیمپ میں 107 افراد کے کورون انفیکشن کی تحقیقات کی گئیں۔ ہیلتھ منیجر بی کے سنگھ نے بتایا کہ ہیڈ کوارٹر کے ایک اسکول میں رہنے والے این ڈی آر ایف جوان نے کورونا سے متعلق علامات ہونے کی وجہ سے اپنی تحقیقات کا مطالبہ کیا۔ اس کی تیز اینٹیجن کٹ سے ٹیسٹ کی مثبت اطلاعات موصول ہوئی ہیں۔ اس کے بعد اسے تنہائی میں بھیج دیا جاتا ہے۔ پنچایت کے سربراہ رنجو کماری اور ان کے شوہر سنجیو سنگھ کے اقدام پر ، کیمپ میں دوسرے دن لوگوں کا ہجوم جمع ہوگیا۔ ڈاکٹر آشش کمار چندن کمار تھے۔ گوریا کوٹھی کے بھیٹھی میں منعقدہ کیمپ میں ، مہاراج گنج کے اے ایس ڈی ایم کسالیہ سریواستو ، ڈی سی ایل آر پروین کمار اور انچارج میڈیکل آفیسر ڈاکٹر سبودھ کمار نے بھی انفیکشن کی جانچ کی۔ ہیلتھ منیجر راجکیشور ساہ نے بتایا کہ کل 218 افراد کو اسکرین کیا گیا۔ جس میں صرف 2 افراد نے مثبت بتایا۔