ارریہ میں ہریانہ سے پورنیہ آنے والی لگژری بس ٹرک سے ٹکرا گئی ، دونوں ڈرائیور سمیت 4 زخمی ہوگئے

26

بھرگاما (ارریہ)روزنامہ نوائےملت
جمعرات کی صبح ارریہ سوپول این ایچ پر سکیلا موڑ سے پہلے ، لگژری بس اور ٹرک سے ٹکرا گئی۔ اس میں چار افراد زخمی ہوئے۔ زخمیوں میں ٹرک اور بس ڈرائیور بھی شامل ہیں۔ ان کے علاوہ دو مسافر بھی ہیں۔زخمیوں کو مقامی لوگوں نے بھرگاما پرائمری ہیلتھ سنٹر ، بھرگاما پہنچایا ہے۔ وہاں پر ابتدائی طبی امداد کے بعد سب کو ارریا ریفر کردیا گیا۔ زخمیوں میں ٹرک ڈرائیور اور پٹنہ سٹی کے رہائشی تارا یادو ، بس ڈرائیور اور ہریانہ کے رہائشی منوج کمار ، مسافر سوفو رشی دیو اور کاری یادو شامل ہیں۔

تصادم کے بعد ٹرک ڈرائیور کیبن میں بری طرح پھنس گیا۔ گاؤں والوں کی انتھک کوششوں کے بعد ڈرائیور نکالا گیا۔ واقعے کے بارے میں بتایا گیا کہ بس ہریانہ سے پورنیہ جارہی تھی۔ بس میں چالیس مسافر سوار تھے۔
بس ڈرائیور منوج کمار نے بتایا کہ وہ اپنے اسسٹنٹ ڈرائیور کرشنا کمار اور کنٹیکٹر کے ساتھ ہریانہ سے پورنیہ جارہا تھا۔ اسی دوران مخالف سمت سے آنے والے ٹرک نے بس کو دھکیل دیا۔ اسی ٹرک ڈرائیور نے بتایا کہ بس کا ڈرائیور ڈرائیونگ سیٹ پر سو رہا تھا۔ اچانک ، بس ٹرک سے ٹکرا گئی اور اسے موت کے گھاٹ اتار دیا۔

اس نے بتایا کہ وہ گلاب باغ سے کھاد لینے کے بعد تروینی گنج جارہا تھا۔ دوسری طرف ، ایس ایچ او امیش کمار نے بتایا کہ چوکیدار کو جائے وقوع پر تعینات کردیا گیا ہے۔ پولیس اس معاملے کی تحقیقات کر رہی ہے۔