پٹنہ میں چھ کورونا سے متاثرہ مریض ہلاک اور دارالحکومت میں مجموعی طور پر متاثرہ مریضوں کی تعداد بڑھ کر 48175 ہوگئی

30

بہار کے دارالحکومت پٹنہ میں اتوار کے روز 6 افراد کی کورونا سے موت ہوگئی ، جب کہ 275 نئے پائے گئے۔ جاں بحق ہونے والوں میں جکھان پور کے شمبھو کمار سنہا ، شیوپوری شاستری نگر کے نمرتا سنگھ ، راجندر نگر کے یوگیندر پرساد ، مدھوبانی کے پریم کانت سنگھ ، کٹیہار کے عطاالرحمان اور آرا کے انوپ پانڈے شامل ہیں۔ ان میں انوپ پانڈے پی ایم سی ایچ کے کوڈ وارڈ میں دم توڑ گئے ، جبکہ دیگر پانچوں کا ایمس میں علاج کے دوران انتقال ہوگیا۔

اتوار کے روز پٹنہ میں مجموعی طور پر 275 نئے متاثر ہوئے۔ اب متاثرہ افراد کی مجموعی تعداد 48175 ہوگئی ہے ، جن میں سے اب تک 45786 افراد صحت مند ہوچکے ہیں۔ فعال متاثرہ افراد کی کل تعداد 2035 ہے۔ پی ایم سی ایچ میں ایک خاتون ڈاکٹر سمیت 16 متاثرہ افراد بھی پائے گئے۔ پی ایم سی ایچ میں کل 12 سو مریضوں کی اسکریننگ کی گئی۔ پی ایم سی ایچ کوویڈ وارڈ میں کل 36 مریض داخل ہیں۔

ایمز میں دو داخل ، 11 کو چھٹکارا: ایمس پٹنہ میں اتوار کے روز دو نئے متاثرہ افراد کو داخل کیا گیا ، جبکہ 11 مریضوں کو چھٹی دی گئی۔ اب داخل مریضوں کی کل تعداد 125 ہے۔ کوڈ وارڈ میں علاج کے دوران 5 افراد کی موت ہوگئی۔ ایمز میں ، ڈاکٹر سنجیو کمار نے بتایا کہ اتوار کے روز ، کورونا وارڈ کے تمام مریضوں کو ٹراما سنٹر منتقل کردیا گیا تھا۔

70 افراد نے ویکسین کی خوراک لی:
مومنگ ٹرائل کے تیسرے مرحلے کے دوران اتوار کے روز مجموعی طور پر 70 افراد کو کورونا ویکسین ملی۔ یہ رضاکار بخش سے آئے ہیں۔ اسے کوویک ویکسین دی گئی تھی۔ ایمس میں جاری تیسرے دور کے ٹرائلز میں اب تک مجموعی طور پر 735 افراد کو کورونا ویکسین دی جاچکی ہے۔

تھانہ پنپون کی اہلیہ انفیکشن کی وجہ سے چل بسیں
پنپون۔ پنپون تھانہ کندن کمار سنگھ کی 35 سالہ بیوی کی بیوی ، نمرتا سنگھ ، ہفتے کے آخر میں پٹنہ کے ایمس میں علاج کے دوران چل بسیں۔ اتوار کے روز ان کی آخری رسومات پٹنہ کے دیگھا گھاٹ میں ادا کی گئیں۔ نمرتا سنگھ ایک پندرہ روز قبل بیمار ہوگئیں ، بعد میں تحقیقات کے دوران جب انھیں کورونا مثبت پایا گیا۔ جلدی میں اسے پٹنہ کے ایمس کے آئی سی یو میں داخل کرایا گیا۔ ہفتے کی رات دیر گئے ان کا انتقال ہوگیا۔ نمرتا سنگھ کے دو چھوٹے بچے ہیں۔ یہاں ، ایس ڈی پی او سونو کمار رائے ، پنپون زونل انسپکٹر انگیش کمار ، پولیس سب انسپکٹر ٹی این سنگھ ، ڈرافھی پولیس انسپکٹر رنجیت کمار رزاک سمیت دیگر پولیس اہلکاروں نے اپنے احترام کا اظہار کیا ہے۔

17 مریض علاج جاری رکھے ہوئے ہیں
پٹنہ سٹی این ایم سی ایچ کے کورونا نوڈل سنٹر میں 17 مریض زیر علاج ہیں۔ ان میں سے تین مریضوں کو آئی سی یو میں رکھا گیا ہے۔ وبائی امراض کے ماہر ڈاکٹر مکول کمار سنگھ نے بتایا کہ اتوار کے روز دو صحت مند مریضوں کو چھٹی دی گئی ہے۔ ایک ہی وقت میں ، تین نئے متاثرہ مریضوں کو داخل کیا گیا ہے۔ کوویڈ ۔19 اسپتال میں اس وقت 83 بستر خالی ہیں۔ لیب اور گروگووند سنگھ صدر اسپتال میں این ایم سی ایچ کے محکمہ مائکرو بایولوجی سے چار مریض متاثر ہوئے ہیں۔