محمد عاقب کے آئی اے ایس فائنل امتحان میں کامیاب ہونے پر ضلع کے لوگوں نے پیش کی مبارکباد

44

سنت کبیر نگر ساتھا بلاک کے علاقے پوکھر بھٹوا کے رہائشی علاؤالدین کے بیٹے محمد عاقب نے ملک  میں کے سب سے بڑے امتحان IAS 579 نمبر حاصل کرکے ضلع ، گاؤں اور علاقے کا نام روشن کیا۔

پورے ضلع کے لوگوں نے محمد عاقب کی کامیابی پرمبارک آباد پیش کیا اور اس عہدے پر مستقبل میں کامیابی کی دعا بھی دی ۔

آج کے دور میں انسان کی بہترین قابلیت اس کی اعلی درجے کی تعلیم اور کامیابی ہے۔ ہماری جنگ لڑنے کے لئے ہمارے لئے ملک اور ریاستی نظام میں اچھے عہدے پر فائز ہونا بہت ضروری ہے۔

محمد احمد نے آئی اے ایس امتحان میں کامیابی پر عاقب کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے کہا کہ اور جب ہم محنت کریں گے تو ہم اچھی تعلیم حاصل کریں گے اور ہم اس مقام پر پہنچیں گے۔ اگر ہم ایسا کرتے ہیں تو یقینا ایک دن ہمیں اس کا ثمر ملے گا ، اس کے بعد پرائمری اساتذہ ایسوسی ایشن کے نائب صدر ظفر علی کارخی نے کہا ہے کہ آج ہمیں یہ سن کر بہت خوشی ہوئی ہے کہ ہمارے ضلع کا ایک بچہ اپنی دیانت اور وقار کے ساتھ ہمارے ملک کے نظام میں خدمات انجام دینے جارہا ہے۔

کاش ہمارے پاس ہوتا اگر ضلع کے سارے بچے محمد عاقب کی طرح ہوجائیں تو ہم سر فاکر سے بہتر ہوں گے ، میری دعا ہے کہ اگر ضلع کے بچے محمد عاقب اور فرکان اختر کی طرح ہوجائیں تو مشہور تعلیمی ادارے ایم این پبلک اسکول کے بانی اور ڈائرکٹر شعیب احمد ندوی محمد عاقب اور ان کے والدین سے ان کی صحت و تندرستی اور صحت کے لئے دعا کرتے ہوئے فوزیل احمد ندوی شمشیر احمد محمد مقرم رضوان منیر مجیب اللہ محمد احمد خان مقصود احمد خالد کمال محمد عیسیٰ وغیرہ نے محمد عاقب کو پیش کیا مبارک باد پیش کرتے ہوئے دعا دی۔