کئی بار ہم اپنی ذاتی زندگی کے بارے میں معلومات دوستوں یا قریبی دوستوں کے ساتھ شیئر کرتے ہیں۔ لیکن اگر ہماری زندگی سے متعلق کچھ چیزیں ہم تک محدود رہیں تو یہ اچھی بات ہے۔ یہ حفاظت کے لئے بھی ضروری ہے۔

پاس ورڈ اور پن نمبر

اے ٹی ایم پن یا ای میل / سوشل میڈیا پاس ورڈ تمام خفیہ معلومات ہیں۔ اپنا اے ٹی ایم پن اور سوشل میڈیا پاس ورڈ کسی کے ساتھ شیئر نہ کریں ، چاہے یہ کوئی قریبی دوست یا دوست ہی کیوں نہ ہو۔ صرف کنبہ کے افراد کو ان سے آگاہ ہونا چاہئے ، اور ان کے علاوہ کوئی نہیں۔

پالیسی وغیرہ کی تفصیلات

آپ کے پاس کتنی انشورنس پالیسیاں ہیں اور آپ کے پاس کتنی رقم ہے یا ان میں نامزد افراد کون ہے اس بارے میں معلومات رکھیں۔ اسی طرح ، کنبہ کے علاوہ کسی کو یہ نہ بتانا کہ کتنی رقم بینک میں جمع ہے یا آپ کے پاس کتنے کریڈٹ کارڈ ہیں۔ محتاط رہو ، کیونکہ بعض اوقات پیسہ دکھاو problemsں سے بھی پریشانی پیدا ہوتی ہے۔

گھریلو معلومات

والدین یا بہن بھائی گھر میں کب اور کہاں جاتے ہیں ، وہ کب گھر آتے ہیں یا دفتر جاتے ہیں ، کب آتے ہیں ، وہاں سے گھر آنے میں کتنا وقت لگتا ہے ، وغیرہ معلومات حساس ہیں۔ یہ بھی یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس دروازے کی کنجی ہے۔

ذاتی جھگڑے اور تعی .ن

گھر کے جھگڑے ، بحث و مباحثہ ، تعصب یا پریشانیوں سے باہر کسی کو نہ بتائیں آپ کے آس پاس بہت سے لوگ ہوں گے ، جن پر آپ اعتماد کریں گے اور ان چیزوں کے ساتھ ان کا اشتراک کریں گے۔ وہ غلط استعمال نہیں کرسکتے ہیں ، لیکن ہوسکتا ہے کہ کوئی دوسرا سن رہا ہو اور فائدہ اٹھا رہا ہو۔ لہذا ، اس شخص کی جانچ کریں اور پھر بھی کچھ سوچ سمجھ کر بانٹیں۔