بھومی پوجن سے پہلے کمل ناتھ ہوئے بھگوا دھاری

29

بھوپال۔مدھیہ پردیش کے سابق وزیر اعلی اور کانگریس رہنما کمل ناتھ نے بدھ کے روز ایودھیا میں رام مندر بھومی پوجن سے پہلے ٹویٹر پر اپنی پروفائل تصویر تبدیل کردی ہے۔ اس نئی تصویر میں وہ زعفران کا چولا پہنے ہوئے نظر آرہے ہیں۔ انہوں نے ایک اور ٹویٹ میں لکھا ہے کہ شری رام کے ہنومان کرو کلیان۔ یہ بات قابل ذکر ہے کہ بھومی پوجن سے قبل سابق وزیر اعلی نے اپنی سرکاری رہائش گاہ پر ہنومان چالیسہ کا ورد کیا۔ نیز پارٹی کے ذریعہ ریاست بھر میں ہنومان چالیسہ کی تلاوت کا اہتمام کیا گیا تھا۔

کمل ناتھ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ آج کا دن خوش کن ہے۔ ہم نے ریاست کی خوشحالی ، ترقی اور خوشحالی کے لئے ہنومان کی پوجا اور تلاوت کی۔ ہم رام مندر کی تعمیر کا خیرمقدم کرتے ہیں۔ ہم راجیو گاندھی کو سلام پیش کرتے ہیں جنھوں نے تالے کھولے۔ اس رام مندر کی کہانی وہاں سے شروع ہوتی ہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ ہم مدھیہ پردیش کے عوام کی طرف سے 11 چاندی کی اینٹیں ایودھیا بھیج رہے ہیں۔ کانگریس کے ممبروں نے یہ اینٹیں عطیات دے کر خریدی ہیں۔

کمل ناتھ نے مزید کہا کہ ہندوستان کی ثقافت ہر طرف محیط ہے۔ یہاں مختلف زبانوں اور مختلف مذاہب کے لوگ رہتے ہیں۔ یہ ہماری پہچان ہے۔ معلوم نہیں جب بھی ہم کچھ کرتے ہیں تو ، بی جے پی کے پیٹ میں درد شروع ہوتا ہے۔ کیا ان کا دین پر کوئی پیٹنٹ ہے؟ ان کا معاہدہ ہے کیا انہوں نے مذہب کی ایجنسی لی ہے؟