کیا لالو پرساد کو ضمانت مل جائے گی یا اب جیل میں رہیں گے؟

20

جمعہ کو آر جے ڈی سپریمو لالو پرساد کی سماعت ہائی کورٹ میں ہوگی۔ لالو پرساد نے چارہ گھوٹالے کے ڈمکا خزانے سے غیر قانونی واپسی کے معاملے میں ضمانت کے لئے دائر کیا ہے۔ اگر لالو پرساد کو ہائی کورٹ سے ضمانت مل جاتی ہے تو وہ جیل سے باہر آجائیں گے۔

جھارکھنڈ میں لالو کے خلاف چارہ گھوٹالہ سے متعلق پانچ مقدمات چل رہے ہیں۔ انہیں چار مقدمات میں سی بی آئی عدالت نے سزا سنائی ہے۔ پانچواں کیس ڈورانڈا خزانے سے متعلق ہے اور فی الحال اس کی سماعت سی بی آئی عدالت میں جاری ہے۔ انہوں نے چار مقدموں کے خلاف ہائی کورٹ میں اپیل کی ہے جس میں لالو پرساد کو سزا سنائی گئی ہے۔ ان تینوں معاملات میں ہائیکورٹ نے اسے ضمانت دے دی ہے۔ لالو پرساد کو تمام معاملات میں آدھی سزا بھگتنے کی بنیاد پر ضمانت منظور کی گئی ہے۔ انہوں نے ڈمکا خزانے کیس میں اسی بنیاد پر ضمانت بھی مانگی ہے۔ اپنی بیماری کا بھی حوالہ دیا۔

سی بی آئی نے اس معاملے میں اپنا جواب داخل کرتے ہوئے ہائی کورٹ سے لالو پرساد کو ضمانت منظور نہ کرنے کی درخواست کی ہے۔ سی بی آئی نے کہا ہے کہ ڈمکا خزانے کیس میں لالو پرساد کو دو الگ الگ مقدمات میں سات سال کی سزا سنائی گئی ہے۔ سی بی آئی عدالت نے دونوں مقدمات میں سزا کے ساتھ ساتھ چلانے کا حکم نہیں دیا ہے۔ اس وجہ سے ، دونوں جملوں کو الگ الگ کاٹنا پڑے گا۔ لالو پرساد کو سزا دی گئی ہے ، کسی کو بھی بیک وقت سزا چلانے کا حکم نہیں دیا گیا ہے۔ اسی وجہ سے ، لالو پرساد ڈومکا نے خزانے کے معاملے میں ایک سزا بھی نہیں گزارائی ہے۔ لہذا ، کہا جاتا ہے کہ ان کی ضمانت کی درخواست مسترد کردی جانی چاہئے۔

لالو ڈائریکٹر کے بنگلے سے رمز کے پائینگ وارڈ میں شفٹ ہوگئے
چارہ گھوٹالے میں سزا یافتہ آر جے ڈی سپریمو لالو پرساد کو جمعرات کے روز رمز کے ڈائریکٹر کے بنگلے سے ادائیگی وارڈ میں منتقل کردیا گیا تھا۔ رِمس کے ڈائریکٹر کے حکم کے بعد ، رمز کے سپرنٹنڈنٹ ڈاکٹر ویوک کشیپ نے بدھ کی شام جیل سپرنٹنڈنٹ کو ایک خط لکھ کر ہدایت کی کہ لالو پرساد کو ڈائریکٹر بنگلہ (کیلی بنگلہ 1) سے جلد ادائیگی وارڈ کے کمرے نمبر A11 میں منتقل کیا جائے۔ اس سے پہلے لالو پرساد اسی کمرے میں زیر علاج تھا۔ خط موصول ہونے کے بعد ، جیل سپرنٹنڈنٹ حامد اختر جمعرات کی سہ پہر 2 بجے کے قریب رمز کے ڈائریکٹر بنگلے پہنچے۔ وہاں سے لالو پرساد کو مکمل سیکیورٹی میں چار بجے ایمبولینس سے ادائیگی وارڈ لایا گیا۔ لالو پرساد کو ادائیگی وارڈ میں لانے سے پہلے ، رمز کے ڈائریکٹر ڈاکٹر کامیشور پرساد نے خود ادائیگی وارڈ میں آنے کے نظام کا معائنہ کیا۔