یہ الیکشن حیدرآباد کو بدل دے گا: تیجسوی سوریہ

18

حیدرآباد: بھارتیہ جنتا یوتھ مورچہ (بی جے وائی ایم) کے صدر اور ممبر پارلیمنٹ تیجسوی سوریہ نے پیر کو کہا کہ گریٹر حیدرآباد شہری انتخابات میں اے آئی ایم آئی ایم کو ووٹ دینے سے پارٹی کو ملک کے دیگر حصوں میں تقویت ملے گی۔ انہوں نے کہا کہ جی ایچ ایم سی کے انتخابات قومی اہمیت کے حامل ہیں۔
‘تبدیلی برائے حیدرآباد’ کے دستخط پروگرام میں بی جے پی کے عہدے اور فائل سے خطاب کرتے ہوئے ، انہوں نے کہا کہ اویسیوں کو سمجھنا چاہئے کہ نظام حکمرانی ختم ہوگئی ہے۔ انہوں نے کہا ، "یہ وقت نریندر مودی کا ہے۔
رکن پارلیمنٹ AIMIM-TRS اتحاد پر بہت زیادہ نیچے آئے اور کہا کہ ٹی آر ایس واقعی پاکستان کے حیدرآباد کی طرح اس شہر کی مدد کررہی ہے۔ "وزیر اعلی کے چندر شیکھر راؤ نے حیدرآباد کو استنبول میں تبدیل کرنے کے عزم کا اظہار کیا ہے۔ لیکن ، ترکی کے صدر ہندوستان اور ہندوستان میں ہندوؤں کے خلاف بات کرتے ہیں۔
انہوں نے کہا کہ ایک بار بی جے پی کے اقتدار میں آنے کے بعد ، "ہم حیدرآباد کو بھاگیان نگر میں تبدیل کردیں گے”۔ یہ دعوی کرتے ہوئے کہ جی ایچ ایم سی انتخابات سیاسی منظر نامہ کو تبدیل کردیں گے ، انہوں نے کہا: “یہ انتخاب کل حیدرآباد ، تلنگانہ اور کل کے بعد جنوبی ہند کو بدلے گا۔ اگر بی جے پی یہاں جیت جاتی ہے تو اس کا نتیجہ کیرالہ اور تمل ناڈو جیسی دوسری ریاستوں کو بھی متاثر کرے گا۔
خاندانی حکمرانی والی پارٹی کی حیثیت سے ٹی آر ایس پر تنقید کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ بی جے پی ان جیسے عام کارکنوں کو سیاست میں بڑھنے کا ہر موقع فراہم کرتی ہے۔