اسکائی ڈائیونگ کے نام سے نوجوان بھی گھبرا رہے ہیں

19

اسکائی ڈائیونگ کے نام سے نوجوان بھی گھبرا رہے ہیں ، لیکن پیٹریسیا بیکر ان بزرگوں میں سے ایک ہیں جن کے لئے یہ کھیل بہت تفریحی ہے۔ اسی وجہ سے پیٹریسیا نے اپنی 90 ویں سالگرہ کے موقع پر اسکائی ڈائیونگ کرکے لوگوں کو حیران کردیا۔

اس بزرگ خاتون کے 10 پوتے پوتیاں ہیں۔ اس عمر کے دور میں ، جب لوگ چلنے سے کتراتے ہیں تو ، پیٹریسیا 15،000 فٹ سے اسکائی ڈور ہوگئی۔ وہ کہتی ہیں – "زیادہ تر لوگ میری عمر ایسے خطرناک کھیلوں کا حصہ بننے سے گھبراتے ہیں۔” لیکن میں اس طرح گھبراتا نہیں ہوں کیونکہ میں ہر صبح 50 بیٹھے اپ کرتا ہوں۔ ‘ وہ سکائڈائیونگ سے حاصل شدہ رقم کو دو خیراتی اداروں میں تقسیم کرنا چاہتی ہے۔

پیٹریسیا نے اسکائی ڈائیونگ کے اپنے تجربے کو بیان کرتے ہوئے کہا – "مجھے یہ حیرت انگیز تجربہ ہوا۔” ہوائی جہاز میں بیٹھے ہوئے میں گھبرا گیا تھا۔ لیکن اس طرح ہوا میں اڑنا یقینی طور پر تفریح ​​تھا۔ تاہم ، لینڈنگ کے بعد ، بیکر نے اطلاع دی کہ پیراشوٹ رکنے کے بعد وہ گھبرانے لگا ہے۔ اس کی وجہ سے اسے کچھ چوٹ بھی آئی لیکن پھر بھی وہ خوش ہیں کہ وہ اپنا مقصد حاصل کرنے میں کامیاب ہوگئیں۔

بیکر کا شوہر 2016 میں اس دنیا میں نہیں رہا تھا۔ اسے ہمیشہ اسکائی ڈائیونگ کا جوش ملتا تھا۔ جب ان کی سالگرہ کی تقریب کی بات کی گئی تو ، وہ اس کھیل کے ساتھ اپنی سالگرہ منانا بھی پسند کرتے تھے۔

پیٹریسیا نے برسوں پہلے گرم ہوا کا غبارہ اور پیرا گلائڈنگ بھی کی تھی۔ لیکن اس نے سب سے پہلے اسکائی ڈائیونگ پر اپنا ہاتھ آزمایا۔ تاہم ، بیکر کے ڈاکٹر نے انہیں عمر کی عمر کے مطابق یہ کام نہ کرنے کا مشورہ دیا۔ لیکن انہوں نے ایک نہ سنی۔ اس نے غوطہ خانے کے مرکز میں ہی اپنے میڈیکل ٹیسٹ کروائے۔