دل کی بات سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی

8

 

 

اشتہارات سے تنگ آچکے ہیں۔ بغیر اشتھارات کے خبروں کے لئے ڈائنک بھاسکر ایپ انسٹال کریں

 

ایک ماہ پہلے

  • لنک کاپی کریں
  • جوآن اور ڈیلیلا نے فوٹوگرافر میلیسا مورینو کے فوٹو شاٹ کروائے اور اپنی تصاویر سوشل میڈیا پر شیئر کیں
  • ان کی تمام تصاویر 44،000 بار سوشل میڈیا پر شیئر کی جاچکی ہیں۔ ایک اور پلیٹ فارم پر محبت کیا معاملہ ، اس تصویر کو 6 ہزار بار شیئر کیا گیا۔

وقت بدل گئے ہیں اب ، جب بچے شادی کے بعد باہر کام پر جاتے ہیں یا بیوی کے ساتھ کسی اور جگہ شفٹ ہوجاتے ہیں تو ، والدین کے لئے یہ خوشی کی بات ہے۔ امریکہ میں ، اس طرح کے ایک جوڑے ، جان پیریز اور اس کی اہلیہ ڈیلیلا کے چار بچے نوکری کے سلسلے میں شادی کے بعد گھر سے چلے گئے۔ جب شوہر اور بیوی کو تنہا چھوڑ دیا گیا تو ، اس بار منانے کے لئے انھوں نے ایک خالی مکان میں فوٹو شوٹ کرایا۔

جشن آزادی منانے کے لئے ، انہوں نے سوشل میڈیا پر تصاویر شیئر کیں اور لکھا کہ اب ہم ایک نئی زندگی کا آغاز کریں گے ، مختلف مقامات کا سفر کریں گے اور نئی یادیں پیدا کریں گے۔ اس کے بعد پوتے پوتیوں کی پرورش کریں گے۔

فوٹو گرافر میلیسا نے بتایا کہ یہ فوٹوشوٹ اب تک کا سب سے پسندیدہ رہا ہے۔ وہ کہتی ہیں کہ آج تک کسی نے مجھ سے ایسا کرنے کو نہیں کہا ہے۔ مجھے امید ہے کہ وہ نئی زندگی سے بہت لطف اندوز ہوں گے۔ ان کی تمام تصاویر 44،000 بار سوشل میڈیا پر شیئر کی جاچکی ہیں۔ ایک اور پلیٹ فارم پر محبت کیا معاملہ ، ان تصاویر کو 6 ہزار بار شیئر کیا گیا۔

جوان اور ڈیلیلا نے فوٹو گرافر میلیسا مورینو کے ساتھ فوٹو شوٹ کیا اور اپنی تصاویر سوشل میڈیا پر شیئر کیں۔ ان تصاویر میں یہ جوڑے ٹی شرٹس کے مماثل نظر آرہے ہیں۔ اس کے ہاتھ میں ایک سلیٹ ہے ، لکھا ہوا ہے کہ وہ اپنی آزادی کا جشن منا رہا ہے۔

جوڑے نے پرندوں کے گھونسلے کی تصویر کے ساتھ ساتھ ایک اور سلیٹ لکھا تھا – سو سدھ۔ تاہم ، اگلی تصاویر میں ، وہ ہنستے ہوئے اور اس سلیٹ پر یہ پیغام دیتے ہوئے دکھائی دے رہا ہے کہ – صرف مذاق کررہا ہے۔ اس جوڑے کی بیٹی جوئی کی شادی اسی سال اگست میں ہوئی تھی۔ تب اس کا خیال تھا کہ وہ اپنے گھر کے دعوے کی خوشی منائے گا ، کیوں کہ 30 سالوں سے یہ جوڑے صرف بچوں کے لئے ان کے پیچھے چل رہے ہیں۔

ڈیلیلا نے بتایا کہ انہیں فخر ہے کہ سب کچھ حاصل کرنے اور ان سے علیحدگی اختیار کرنے کے بعد بچے اپنے طریقے سے اپنی زندگی گزار رہے ہیں۔ کسی نے اس جوڑے کی پوسٹ پر بہت ہی مضحکہ خیز اور خوبصورت لکھا ہے۔ کسی نے ایک بہت ہی مضحکہ خیز خیال سنایا۔