برطانیہ میں ہندوستانی جوڑے نے 250 مہمانوں کو انوکھی شادی کے لئے بلایا

23

فی الحال ، بہت سے شادیاں وبا کی وجہ سے ملتوی کردی گئیں۔ دوسری طرف ، اگر کچھ شادیاں ہو رہی ہیں تو معاشرتی دوری اور حفظان صحت کے لئے خصوصی خیال رکھا جارہا ہے۔ روما پوپٹ اور وائنل پٹیل کی شادی ، جو ان دنوں برطانیہ میں ہوئی تھی ، کورونا کے دور میں اسی طرح کی شادیوں میں زیربحث ہے۔

یہ شادی 250 مہمانوں کے ساتھ ایک بہت بڑا بریکسٹڈ پارک میں ہوئی۔ اس شادی کو مہمانوں نے پارک میں ویڈیو سکرین پر دیکھا جب وہ کار میں بیٹھے تھے۔ کوویڈ ۔19 کی وجہ سے ، برطانیہ حکومت کی جانب سے مہمانوں کی تعداد کم ہونے کی وجہ سے شادی کی تقریب کے دوران صرف 15 افراد موجود تھے۔ اس جوڑے نے ، جو ایک طویل عرصے سے لندن میں مقیم ہیں ، شادی کے جشن کے لئے ایک وسیع و عریض پارک کا انتخاب کیا اور سجاوٹ گولف چھوٹی گاڑی میں بیٹھے پورے گراؤنڈ میں چکر لگایا۔

اس شادی میں مہمانوں کے کیٹرنگ کا بندوبست کرنے والے ویٹر بھی ماسک پہنے ہوئے تھے۔ اس طرح ، شادی کے دوران زیادہ مہمان آنے کے بعد بھی ، سماجی دوری کی مکمل طور پر پیروی کی گئی۔ روما نے بتایا کہ دوست اور رشتے دار سب اس کی شادی میں شریک ہوئے تھے۔ تاہم ، اس کا مہمانوں کو پیشگی دعوت دینے کا کوئی منصوبہ نہیں تھا۔ تاہم ، ان دونوں کی شادی اپریل میں ہونے والی تھی جو کورونا کی وجہ سے ملتوی کردی گئی تھی۔ اس کے بعد یہ بھی فیصلہ نہیں کیا گیا تھا کہ ان کی شادی اس سال ہوگی یا اگلے سال۔

دولہا اور دلہن دونوں کے اپنے خاندان میں بہت سے ممبر ہیں۔ روما کے مطابق ، ہمارے والدین ، ​​بہنوں اور بھائیوں اور دادا والدین دونوں کو فون کرکے ہی زیادہ سے زیادہ لوگ شادی میں شامل ہوگئے۔ شادی میں معاشرتی دوری کے بعد ، مہمانوں کو ان کی گاڑی میں بیٹھنے کو کہا گیا۔ لیکن جیسے ہی دلہا دلہن کے دورے شروع ہوئے ، مہمان تقریب کو دیکھنے کے لئے بے چین ہوگئے۔

اس دوران ، سب نے اپنی کار کا ہارن بجاتے ہوئے خوشی کا آغاز کیا۔ یہ لمحہ دیکھنے کے قابل تھا۔ شادی کے منصوبہ ساز ساہلی میرپوری نے بتایا کہ جب شادی سے متعلق پروگرام نے جوڑے سے بات کرنا شروع کی تو ہم نے مذاق میں اس منصوبے کی سفارش کی تھی۔ لیکن جوڑے کو یہ آئیڈیا پسند آیا اور انہوں نے اسے سنجیدگی سے لیا۔ ان تمام مہمانوں نے کار میں ہی پیزا ، مرچ چپس ، پاستا ، لہسن کی روٹی اور ترکاریاں پیش کیں۔ مہمانوں نے اس انوکھی شادی کو بہت لطف اندوز کیا۔