شمالی بہار اور نیپال میں ، دو دن میں موسلا دھار بارش کی امید جتائی جارہی ہے، ان علاقوں میں آسمانی بجلی بھی گرے گی۔

26

بہار کے بیشتر اضلاع میں مون سون کی مہربانی اگست کے پہلے دو ہفتوں میں جاری رہے گی۔ ماہرین موسمیات نے یہ پیش گوئی ایک تشخیص کی بنیاد پر کی ہے۔ ابھی تک ریاست میں مون سون کی حالت عام سے 50 فیصد زیادہ ہے۔ ایک یا دو اضلاع کو چھوڑ کر ، پوری ریاست میں بارش کی صورتحال عام سے کہیں زیادہ ہے۔

 

27 یا 28 جولائی سے موسلا دھار بارش کی توقع ہے

مون سون کی گہرائی ہمالیہ کے دامن کی سمت بڑھ رہی ہے۔ اس کی وجہ سے ، شمالی بہار میں بھاری سے بہت بھاری بارش کی توقع ہے۔ گنگا کے میدانی علاقوں میں موسلا دھار بارش ہوگی۔ محکمہ موسمیات نے اس سلسلے میں ایک انتباہ جاری کیا ہے کہ 27 کی رات یا 28 کی صبح سے پھر شدید بارش ہوسکتی ہے۔ اس کے بعد ، اگلے دو دن تک صورتحال یکساں رہے گی۔ کئی اضلاع میں گرج چمک کے ساتھ الرٹ بھی ہے۔

ابھی مون سون کی سرگرمیوں میں کمی واقع ہوئی ہے

پچھلے 24 گھنٹوں میں مون سون کی سرگرمیوں میں جزوی کمی واقع ہوئی ہے۔ محکمہ موسمیات کے مرکز کو موصولہ اطلاعات کے مطابق ، اس کی وجہ سے ، صبح کے وقت کئی شہروں کا درجہ حرارت بھی بڑھ گیا ہے۔ پچھلے 48 گھنٹوں میں کم بارش کی وجہ سے لوگ ایک بار پھر نمی اور گرمی کا شکار ہیں۔ آئندہ چوبیس گھنٹوں کے لئے موسم کی پیش گوئی نے ریاست کے کچھ حصوں میں جزوی سے اعتدال پسند بارش کی پیش گوئی کی ہے۔ ابھی مون سون لائن پٹنہ سے گزر رہی ہے۔ ایسی صورتحال میں ریاست میں موسلا دھار بارش اور درجن بھر بجلی گرنے اور گرج چمک کے ساتھ بارش کا بھی اظہار کیا گیا ہے۔

 

ایک دہائی کے بعد بہتر مانسون

ماہرین موسمیات کا کہنا ہے کہ ایسی بارش تقریبا almost ایک دہائی کے بعد ہوئی ہے۔ اس سے قبل ، 2009 میں بھی ایسی ہی بارش ہوئی تھی۔ جبکہ مغربی بنگال بے ایریا میں ، اس بار بھی کم پریشر کا علاقہ کم کیا گیا ہے۔ اس کے باوجود بارش کی مقدار زیادہ رہی ہے۔ انڈین میٹرولوجیکل سوسائٹی کے بہار چیپٹر کے سکریٹری ، جنوبی بہار کی پروفیسر کم سنٹرل یونیورسٹی ، ڈاکٹر پردھان پرتھاسارتھی کا کہنا ہے کہ عام طور پر ماحول میں دو طرح کے آلودگی پائے جاتے ہیں۔ ان میں سے ایک بارش کے لئے مددگار ہے اور دوسرا بارش کے عمل کو سست کردیتی ہے۔ ان کا ماننا ہے کہ لاک ڈاؤن کی وجہ سے فضا میں آلودگی زیادہ تھی جس نے بادل کی تشکیل کے عمل کو تیز کیا اور بارش معمول سے زیادہ ریکارڈ کی گئی۔ ایک تحقیق کے مطابق ، انہوں نے کہا کہ ریاست میں 13 اگست تک معمول سے زیادہ بارش ہوگی۔ اس کے بعد ایک سے دو ہفتوں کا وقفہ ہوسکتا ہے۔