بہار سیلاب ، ٹرین کا نظام الاوقات: سیلاب نے ٹرینوں کو بھی متاثر کیا ، آپریشن کے بدلے ہوئے شیڈول سے آگاہی

31

پٹنہ ، روزنامہ نوائے ملت۔ بہار سیلاب ، ٹرین کا نظام الاوقات: بہار کے سیلاب نے ٹرینوں کے کاموں کو بھی متاثر کیا ہے۔ دربھنگہ سمستی پور ریلوے لائن پر حیاگھاٹ پر ریل پل کا ستون نمبر 16 سیلاب سے دوچار ہے۔ مظفرپور۔ سگگلولی ریلوے لائن پر سیلابوں نے سگولی-مجاہولیہ کے درمیان پل نمبر 248 کے گارڈ آف گارڈ کو بھی چھو لیا ہے۔ سوگولی جنکشن کی پٹڑی پر بھی پانی موجود ہے۔ دہلی سے متعدد ٹرینیں سوگولی جنکشن سے ہوتی ہیں جو ریکسول ، بتیاح اور مظفر پور کے مابین واقع ہیں۔ نیپال کے شہری بھی ہندوستان میں رکسول اور سوگولی جنکشن سے ٹرینیں لیتے ہیں۔ ان ریل سیکشنوں پر ٹرین کی کاروائیاں رکنے سے آبادی متاثر ہوئی ہے۔ تاہم ، ریل وے نے متعدد ٹرینوں کے راستوں کو تبدیل کرکے اور بہت سے لوگوں کو جزوی طور پر ختم کرکے مسئلہ کو ختم کرنے کی کوشش کی ہے۔

سوگولی جنکشن نے ٹرین کی کاروائیاں روک دی ہیں

بہار میں ، باڑ نے مشرقی چمپارن میں سوگولی جنکشن کو بھی متاثر کیا ہے۔ تین دن سے ریلوے ٹریک پر پانی پڑا ہے۔ مسافروں کی سہولت کے ل the ریلوے نے تکلیف پر لمبی دوری والی ٹرینیں صرف ٹرین کے انجن کو آگے بڑھا کر چلائیں ، لیکن اب خطرے کی وجہ سے اسے روک دیا گیا ہے۔ اس کے بعد ، ریلوے نے چلنے والی ٹرینوں کا طریقہ تبدیل کردیا ہے۔ سگاؤلی جنکشن سپرنٹنڈنٹ دلیپ سنگھ کے مطابق ، خطرہ کی وجہ سے ٹرینوں کا آپریشن بند کردیا گیا ہے۔ پانی کے دباؤ میں کمی کے بعد آپریشن معمول پر آجائے گا۔

بہت سی ٹرینوں کے راستے بدل گئے ، متعدد کی جزوی طور پر بندش

ڈویژنل ریلوے کے ترجمان سرسوتی چندر نے بتایا کہ سیلاب کی وجہ سے بہت ساری ٹرینیں موڑ دی گئیں اور کچھ کو جزوی طور پر بند کردیا گیا ہے۔ آئیں دیکھیں …

مظفر پور۔ سگولی ریل بلاک

ان ٹرینوں کے لئے روٹ تبدیلیاں

09165 احمد آباد۔ دربھنگا اسپیشل ٹرین: مظفر پور۔ سمستی پور۔ دربھنگہ کی جگہ ، 24 جولائی کو مظفر پور۔ سیتا مڑھی-دربھنگا کے راستے متعارف کرایا گیا تھا۔

02558 دہلی۔ مظفر پور ایکسپریس: گورکھپور۔ چھپرا مظفر پور ، گورکھپور۔ نارٹیاگنج۔بیٹیا مظفر پور 25 جولائی کو انتقال ہوگیا۔

– 02557 مظفر پور۔ دہلی ایکسپریس: مظفر پور۔ بٹیاہ – نرکتیا گنج-گورکھپور 25 جولائی کو مظفر پور۔ چپرا-گورکھپور سے گزرا۔

– 05274 دہلی-ریکسول ایکسپریس: 25 جولائی کو نرکیاگنج۔سگولی-ریکسول کی جگہ نرکتیاگنج۔ سکتہ ریکسول نے لے لی۔

02566 نئی دہلی – دربھنگہ خصوصی ٹرین: مظفر پور۔ سمستی پور۔ دربھنگہ کی جگہ ، یہ 25 جولائی کو مظفر پور۔ سیتا مڑھی-دربھنگا کے ذریعے متعارف کرایا گیا تھا۔

– 05273 ریکسول – دہلی ایکسپریس: ریکسول-سگگل-نرکتیاگنج 26 جولائی کو ریکسول سکتہ – نرکتی گنج کے راستے سے گزری۔

02565 دربھنگہ – نئی دہلی اسپیشل ٹرین: دربھنگہ سمستی پور مظفر پور کی جگہ ، 26 جولائی کو دربھنگہ – سیتا مڑھی – مظفر پور کے راستے متعارف کروائی گئی۔

– 09040 مظفر پور۔ باندرا ایکسپریس: 26 جولائی کو گورکھپور سے مظفر پور-بتیاح-نارکیٹیاگنج کے راستے گورکھپور کی بجائے گورکھپور گیا۔

– 09039 باندرا ایکسپریس: مظفر پور کی بجائے گورکھپور۔ چاپرا سے گذریں۔

– 09166 دربھنگہ – احمدآباد خصوصی ٹرین: دربھنگہ سمستی پور مظفر پور کی جگہ ، 27 جولائی کو دربھنگہ – سیتامڑھی – مظفر پور کے راستے گی۔

ان ٹرینوں کی جزوی تکمیل

04010 دہلی-باپوڈھم موتیہاری خصوصی ٹرین: 26 جولائی کو بتیاہ پر رک گئی۔

– 04009 باپوڈم موتیہاری۔ دہلی خصوصی ٹرین: 26 جولائی کو باپٹھم موتیہاری کی جگہ بیتھیاہ سے دہلی روانہ ہوا۔

دربھنگہ سمستی پور ریل بلاک

ان ٹرینوں کے لئے روٹ تبدیلیاں

(دربھنگہ سمستی پور۔ مظفر پور کی جگہ ، موڑا ہوا راستہ دربھنگہ سیتا مڑھی مظفر پور کے راستے چلے گا)

– 04649 جئے نگر۔ امرتسر خصوصی ٹرین: 24.07.20 پر۔