بہار میں مخلوط حکومت کے خاتمے کی آج چوتھی برسی ہے ، تیجسوی نے نتیش سے کہا – اب گھر سے نکل جاؤ ، جشن منائیں

53

پٹنہ ، جے این این۔ چار سال قبل بہار میں ، اس دن ، وزیر اعلی نتیش کمار (سی ایم نتیش کمار) نے بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے تعاون سے 20 ماہ پرانی مہاگاتھبھنھن حکومت کا خاتمہ کرکے قومی جمہوری اتحاد (این ڈی اے) کی حکومت تشکیل دی تھی۔ . اگلے ہی روز بہار اسمبلی میں بھی اکثریت ثابت ہوگئی۔ راشٹریہ جنتا دل (آر جے ڈی) نے اسے مینڈیٹ اغوا قرار دیا۔ بہار قانون ساز اسمبلی میں قائد حزب اختلاف اور آر جے ڈی رہنما تیجشوی یادو نے واقعے کی چوتھی برسی کے موقع پر ٹویٹ کیا ہے اور وزیر اعلی نتیش کمار کو نشانہ بنایا ہے۔ اس بات کی نشاندہی کرتے ہوئے کہ وزیراعلیٰ نے کورونا (کارنا وائرس) کے دور میں گھر نہیں چھوڑا ، انہوں نے کہا ہے کہ مینڈیٹ چیپ منانے کے لئے نتیش کمار کو 130 دن بعد گھر چھوڑنا چاہئے۔

تیجشی نے ٹویٹ میں اے آئی ایم نتیش پر طنز کیا

چیف منسٹر نتیش کمار پر اپنے ٹویٹ میں تیجشوی نے لکھا ہے کہ آج ان کے مینڈیٹ چیئرہارن کی چوتھی برسی ہے۔ امید ہے کہ اس مقصد کے لئے جس نے اس نے مینڈیٹ کی توہین کرکے 12 کروڑ بہاریوں کو دھوکہ دیا اور اس کے ساتھ دھوکہ کیا۔ اب 130 دن بعد گھر سے نکلیں اور آج ہی اس برسی کو منائیں۔

واضح رہے کہ تیجاشوی یادو نے حالیہ دنوں میں متعدد ٹویٹس کی ہیں ، جس میں انہوں نے بہار میں کوران انفیکشن کے لئے چیف منسٹر نتیش کمار کو ذمہ دار بتایا ہے۔ تیجسوی کرونا بحران کے پیش نظر وزیر اعلی کا گھر نہیں چھوڑنے کے لئے بھی حملہ آور رہے ہیں۔ ان کا تازہ ترین ٹویٹ گرینڈ الائنس حکومت کے خاتمے سے منسلک ہونا بھی اسی کی ایک کڑی ہے۔
گذشتہ روز بھی تیجشی نے ٹویٹ کرتے ہوئے ٹویٹ کیا تھا کہ ریاست میں کورونا کے علاج معالجے اور تفتیش کے نظام سے انکار کردیا گیا ہے۔ بہار کے کرونا ہسپتال این ایم سی ایچ کے حوالے سے ، انہوں نے لکھا ہے کہ یہاں لاشیں ، مریضوں کے جسم پڑے ہیں ، بغیر ماسک کے کوئی مریض نہیں ، کورونا وارڈ میں بجلی نہیں ، آکسیجن نہیں ، حفاظتی کٹ ڈاکٹر نہیں ہیں۔ اعداد و شمار کی ہیرا پھیری سے لاشوں کو اٹھانا نہیں ہے۔ 130 دن تک غیر مرئی وزیر اعلی ، وزیر صحت ناکام رہے۔ بہار کا یہ حال ہے۔