کورونا وائرس سے متعلق امدادی خبریں

25

پٹنہ ، جے این این۔ کورونا وائرس بہار: بہار کے سرکاری اسپتالوں میں کرونا وائرس کے علاج کے لئے طویل انتظار کرنے والے لوگوں کے لئے یہ ایک امدادی خبر ہے۔ پٹنہ کے دو بڑے نجی اسپتالوں سمیت تین اسپتالوں میں کورونا سے متاثرہ افراد کا علاج شروع ہو گیا ہے۔ کچھ دوسرے اسپتالوں میں بھی ایک یا دو دن میں علاج ہوگا۔ محکمہ صحت نے کورونا کا علاج کرنے والے نجی اسپتالوں کی ہیلپ لائن نمبر بھی جاری کردی ہیں۔

ان اسپتالوں میں علاج شروع ہوا

موصولہ معلومات کے مطابق ، ہفتہ سے پٹنہ کے روبن میموریل ہسپتال اور پارس اسپتال میں کورانا (کوویڈ 19) کا علاج ہفتہ سے شروع ہوا۔ روبان اسپتال کے تمام 40 بیڈز کنارے پر پُر تھے۔ پارس اسپتال میں بھی 18 مریض داخل تھے۔ روبن اسپتال میں جلد ہی مزید 10 بستروں کا وارڈ شروع کیا جارہا ہے۔ پہلے ہی دن چار مریضوں کو بھیتا کے نیتا جی سبھاش میڈیکل کالج اور اسپتال (این ایس ایم سی ایچ) میں داخل کرایا گیا تھا۔ پیر کے بعد سے ، روہتاس کے نارائن میڈیکل کالج اور اسپتال (NMCH) میں بھی کورونا کا علاج شروع کیا جائے گا۔

یہ اسپتالوں کی ہیلپ لائن نمبر ہیں

سول سرجن ڈاکٹر راج کشیشور چدھری نے بتایا کہ لوگ ہیلپ لائن نمبر 7360008351 اور روبان اسپتال سے ہیلپ لائن نمبر 8873037800 پر رابطہ کرسکتے ہیں۔

انتظامیہ کا انتظام

در حقیقت ، کرونا انفیکشن کے بڑھتے ہوئے اعداد و شمار کے پیش نظر ، پٹنہ کی ضلعی انتظامیہ نے دارالحکومت کے 18 اسپتالوں میں مریضوں کو بھرتی کرنے کا حکم دیا۔ اس کے پیش نظر ، ضلعی مجسٹریٹ (ڈی ایم) نے جمعہ کے روز ایک بار پھر ہللا – حوالی کے پیش نظر نوٹس جاری کیا۔ اس کے بعد نجی اسپتالوں میں کورونا مریضوں کے علاج معالجے کا عمل شروع ہوگیا ہے۔ پٹنہ کے سول سرجن راجکیشور چودھری نے بتایا کہ نجی اسپتالوں کو علاج شروع کرنے کے احکامات جاری کردیئے گئے ہیں۔