محکمہ ٹرانسپورٹ میں پہلی بار ، بی پی ایس سی کو 30 عہدوں پر دوبارہ بحال کیا جائے گا ، اس نوکری کے لئے درخواست دیں

33

پٹنہ ، جے این این۔ پہلی بار محکمہ ٹرانسپورٹ میں بی پی ایس سی سے 30 آسامیاں بحال کی جائیں گی۔ عہدوں کی بحالی کی درخواست جلد ہی بہار پبلک سروس کمیشن کو ارسال کردی جائے گی۔ بہار ٹرانسپورٹ سروس رولز میں نامزد کردہ عہدہ کے مطابق ، کابینہ کے ذریعہ ایڈیشنل ڈسٹرکٹ ٹرانسپورٹ آفیسر سمیت اصل زمرے کی 39 اور 13 ترقیاتی پوسٹوں سمیت کل 52 اضافی پوسٹوں کو منظوری دے دی گئی ہے۔

سیکرٹری ٹرانسپورٹ سنجے اگروال نے بتایا کہ مذکورہ 52 آسامیوں کی منظوری اور 62 منظور شدہ پوسٹوں کے بعد ، خدمت میں منظور شدہ آسامیوں کی کل تعداد 113 ہوگئی۔ انہوں نے بتایا کہ بہار ٹرانسپورٹ سروسز رولز ، 2020 تشکیل دیا گیا ہے۔ ایڈیشنل ڈسٹرکٹ ٹرانسپورٹ آفیسر اور مساوی سطح کے افسران کا انتخاب بہار پبلک سروس کمیشن کے ذریعے براہ راست کیا جائے گا۔ جو نقل و حمل کے نظام کو مستحکم کرے گا۔

یہ پوسٹیں بحال کی جائیں گی

سکریٹری نے بتایا کہ 52 اضافی آسامیوں پر ، ایڈیشنل ڈسٹرکٹ ٹرانسپورٹ آفیسر کے 27 ، اسسٹنٹ ریجنل ٹرانسپورٹ آفیسر کے نو ، اسسٹنٹ اسٹیٹ ٹرانسپورٹ آفیسر کے دو ، اسسٹنٹ ٹرانسپورٹ کمشنر میں سے ایک ، ڈسٹرکٹ ٹرانسپورٹ آفیسر میں سے ایک ، ڈپٹی اسٹیٹ ٹرانسپورٹ آفیسر کے تین ، ڈپٹی ٹرانسپورٹ کمشنر کی دو ، جوائنٹ ٹرانسپورٹ کمشنرز کی دو ، ریاستہائے متحدہ کے ٹرانسپورٹ آفیسرز کی تین اور ایڈیشنل ٹرانسپورٹ کمشنرز اور ایڈیشنل اسٹیٹ ٹرانسپورٹ آفیسرز کی 1-1 پوسٹیں ہوں گی۔

سرشار فریم ورک تیار کرنا ضروری ہے

انہوں نے کہا کہ حالیہ برسوں میں ٹرانسپورٹ کے دفاتر میں کافی اضافہ ہوا ہے۔ جس کے بعد محکمہ کا ایک سرشار فریم ورک تیار کرنا ضروری تھا۔ محکمہ کا اپنا کیڈر رکھنے کے ساتھ ہی محکمہ ٹرانسپورٹ کے تحت محکمہ ٹرانسپورٹ کا ایک مضبوط ڈھانچہ تیار کیا جائے گا تاکہ ٹریفک کے نظام کو کنٹرول کیا جاسکے ، ٹریفک قوانین کی تعمیل کو یقینی بنایا جاسکے ، سڑک حادثات کو کم کیا جاسکے اور اوور لوڈنگ سے بچا جا سکے۔ سیکرٹری ٹرانسپورٹ نے بتایا کہ اصل قسم کے پچاس فیصد عہدوں کی تقرری بی پی ایس سی کی سفارش پر کی جائے گی۔ بقیہ percent the فیصد آسامیاں بہار ٹرانسپورٹ (ٹیکنیکل) کیڈر اور بہار ٹرانسپورٹ (انفورسمنٹ برانچ) کیڈر کے اہل ارکان کی ترقی کے ذریعہ پُر کی جائیں گی۔