تلنگانہ: دسمبر میں سینئر کلاس دوبارہ شروع ہوسکتی ہیں

14

حیدرآباد: اسکول اور جونیئر کالجز کلاس 9-12 کے لئے طلباء میں تلنگانہ جسمانی شروع ہونے کا امکان ہے کلاسز دسمبر سے محکمہ نے وزیر اعلی کو اسکولوں کے دوبارہ کھولنے کے بارے میں ایک تفصیلی تجویز ارسال کی ہے کے چندر شیکھر راؤ منظوری کے لیے.

سینئر طلباء اور جونیئر کالجوں کے لئے اسکولوں کو دوبارہ کھولنے سے متعلق اساتذہ ، اسکول مینجمنٹ اور والدین جیسے تمام اسٹیک ہولڈرز کے مابین ایک مشاورتی اجلاس ہوا۔ اس کے بعد ، 120 دن کی مدت کے لئے اسکولوں اور جونیئر کالجوں کو دوبارہ کھولنے کے منصوبے چل رہے ہیں تعلیمی سال 2020-21۔
انہوں نے کہا کہ ہم نے دوبارہ کھولنے کی تاریخ کو حتمی شکل دینا ہے۔ اب کہ جی ایچ ایم سی انتخابات کی تاریخوں کا اعلان کردیا گیا ہے ، اسکولوں اور کالجوں کا امکان صرف دسمبر کے دوسرے ہفتے میں کھل جائے گا۔ تاہم ، یہ وزیر اعلی سے منظوری سے مشروط ہے ، "ایک عہدیدار نے بتایا ، اجلاس کے چند منٹ وزیراعلیٰ کو بھیج دیئے گئے ہیں۔
تلنگانہ سوشل ویلفیئر رہائشی تعلیمی ادارہ سوسائٹی کے زیر انتظام رہائشی اسکولوں کو دوبارہ کھولنے کے منصوبے بھی پہلے سے جاری ہیں۔ حکومت اس انعقاد کے بارے میں بھی منصوبہ بنا رہی ہے بورڈ کے امتحانات فروری سے مارچ کے اس کے باقاعدہ شیڈول کے مقابلے اپریل اپریل میں مئی میں 10 اور 12 کی کلاس ہے۔ اگر کلاسز دسمبر تک شروع ہوجائیں تو ، ہمیں اہم موضوعات کا احاطہ کرنے اور طلباء کو بھی عملی طور پر تیار کرنے کے لئے کم سے کم چار ماہ درکار ہوں گے۔ معاشرتی دوری برقرار رکھنے کے لئے ہم طلبہ کو شفٹوں میں بلا سکتے ہیں۔
تلنگانہ کے منصوبے دیگر ریاستوں جیسے مہاراشٹر اور گجرات کے مطابق ہیں جہاں بورڈ کے امتحانات مئی تک ملتوی کردیئے گئے ہیں۔ صرف اتنا ہی نہیں ، سال کے دوران مسابقتی امتحانات کے انعقاد پر بھی بحث و مباحثہ جاری ہے کیونکہ بورڈ کے امتحانات میں تاخیر ہوگی۔ امکان ہے کہ حکومت اس ماہ کے آخر تک اسکولوں اور جونیئر کالجوں کو دوبارہ کھولنے کے بارے میں اعلان کرے گی۔