دیپیکا کاجل سے اپنی آنکھیں سجانا پسند کرتی ہیں

37

 

  • دیپیکا کاجل سے اپنی آنکھیں سجانا پسند کرتی ہیں۔ وہ کہتی ہیں کہ کاجل آپ کو بھیڑ میں ایک مختلف شکل دیتا ہے۔
  • انوشکا کے مطابق ، بھاری میک اپ کرنے کی بجائے ، آپ کے اوور آل لک کو دھواں دار آئی میک اپ کے ساتھ خصوصی بنایا جاسکتا ہے۔

کاروا چوتھ کی پارٹی میں ، اگر آپ اپنے میک اپ میک میں جذب ہونا چاہتے ہیں تو بالی ووڈ اداکارہ کے میک اپ اسٹائل پر عمل کریں۔ اس کی مدد سے آپ کو ایک بہترین نظر ملے گی اور ساتھ ہی لوگ آپ کی تعریف کرتے نہیں تھکیں گے۔

دیپیکا پڈوکون
دیپیکا کاجل سے اپنی آنکھیں سجانا پسند کرتی ہیں۔ وہ کہتی ہیں کہ کاجل آپ کو بھیڑ میں ایک مختلف شکل دیتا ہے۔ آپ کی آنکھوں کے کناروں کو کاجل سے سجا کر ان کو خوبصورت بنایا جاسکتا ہے۔ دیپیکا کی میجینٹا ساڑی کے ساتھ کیا گیا میک اپ انہیں ایک مختلف شکل دے رہا ہے۔ اس کے ذریعہ ، آپ بان ، پیسٹل شیڈ لپ اسٹک اور چھوٹے ڈاٹ لگا کر کاروا چوتھ کی پارٹی کا احاطہ کرسکتے ہیں۔

انوشکا شرما
اگر آپ سیاہ دھواں دار آنکھ بنانا چاہتے ہیں ، تو آپ اسے انوشکا شرما سے سیکھ سکتے ہیں۔ تہوار کے سیزن سے لے کر کاروا چوٹھ کی پارٹی تک ، یہ نظر آپ کی خوبصورتی میں خوبصورتی کا اضافہ کر سکتی ہے۔ انوشکا کے مطابق ، بھاری میک اپ کرنے کے بجائے ، آپ کے اوور آل لک کو تمباکو نوشی کے میک اپ کے ساتھ خصوصی بنایا جاسکتا ہے۔

سونم کپور
اسٹائل آئکن سونم شمر آنکھوں کے چائے اور نرم گلابی ہونٹ کلر میک اپ کے لئے بہترین ہے۔ اس میک اپ کو گالوں پر بلشر لگا کر مکمل شکل دی جاسکتی ہے۔ اگر آپ کاروا چوتھ پر نسلی لباس پہنے ہوئے ہیں ، تو اسے بالوں کے انداز کی طرح بنائیں۔