بہترین تصویر کیسے بنائی جائے

11

دیوالی کو یادگار بنانے کیلئے لوگ کنبہ اور دوستوں کے ساتھ بہت ساری تصاویر کھینچتے ہیں۔ آج کل زیادہ تر تصاویر اسمارٹ فون کے کیمرہ سے لی گئیں ہیں۔ اگر آپ اپنے اسمارٹ فون کو بھی فوٹو کھینچنے کے لئے استعمال کر رہے ہیں تو ، پھر ذہن میں رکھنے کے لئے کچھ چیزیں یہ ہیں:

1. زیادہ تر تصاویر رات کے وقت کھینچی جائیں گی ، ظاہر ہے کہ روشنیوں کا مسئلہ باقی رہے گا۔ اچھی تصویر کے ل Your آپ کے ہاتھ ضروری نہیں ہیں۔ اب زیادہ تر اسمارٹ فونز الیکٹرانک امیج اسٹیبلائزیشن (EIS) یا آپٹیکل امیج اسٹیبلائزیشن (OIS) کے ساتھ آرہے ہیں ، اس کے باوجود استحکام برقرار رکھنا ضروری ہے۔ تپائی بھی استعمال کی جاسکتی ہے۔

2. کیمرا ایپ میں پرو موڈ صارف کو شٹر اسپیڈ ، سفید توازن اور آئی ایس او کو بہتر طریقے سے کنٹرول کرنے کی سہولت دیتا ہے۔ اگر آپ کے ایپ میں پرو موڈ نہیں ہے تو کوئی تیسری پارٹی ایپ ڈاؤن لوڈ کریں۔ اس کی مدد سے آپ آتش بازی کی کامل تصاویر لے سکیں گے۔

3. اس وقت اسمارٹ فون کے ڈیجیٹل زوم کو بھولیں ، ان کا استعمال تصویر خراب کرنے کا تقریبا یقینی ہے۔ اس سے قرارداد میں کمی آتی ہے ، جس کی وجہ سے معیار بری طرح خراب ہوتا ہے۔ زوم کے بجائے ، فوٹو میں ترمیم کرتے وقت کاٹنا بہتر ہے۔

fire. آتش بازی کی تصویر بجا لیتے وقت ٹارچ کا استعمال نہ کریں۔ یہ تصاویر کو دھندلا کردے گا کیوں کہ فلیش ماحول میں موجود نمی اور دھواں کو روشن کرے گا۔ اسی طرح ، اگر آتش بازی کا دھماکہ اسمارٹ فون میں پکڑا جائے تو ایک سے زیادہ شاٹس استعمال کی جاسکتی ہیں۔

5. بہت سے تھرڈ پارٹی لینس اسمارٹ فونز کے لئے دستیاب ہیں۔ زوم اور وائڈ اینگل لینس سب سے زیادہ استعمال ہوتی ہیں۔ وسیع زاویہ سجاوٹ کی تصاویر کے لئے بہترین ہے۔

6. اسمارٹ فون سے فوٹو گرافی بھی اچھی ہے کیونکہ ان میں فلٹرز استعمال کیے جاسکتے ہیں ، جو ڈی ایس ایل آر میں ممکن نہیں ہے۔ مختلف فلٹرز تصویروں میں بہتر ماحول پیدا کرتے ہیں۔

Deep. دیپالی کی تصویروں میں ترمیم کرتے وقت ، انہیں اپنی چمک اور تیزی کو چھیڑنے سے گریز کریں ، صرف وہ قدرتی نظر آئیں گے۔