کٹیہار: ندیوں کی سطح کی سطح میں اضافے کا امکان

30

اگلے چار روز تک کیچمنٹ ایریا میں تیز بارش کے امکان کے پیش نظر محکمہ موسمیات نے محکمہ فلڈ کنٹرول کو الرٹ کردیا ہے۔ محکمہ سیلاب کنٹرول کے سپرنٹنڈنٹ انجینئر راجندر مہتا نے بتایا کہ محکمہ موسمیات کے الرٹ ہونے کے بعد تمام انجینئرز کو بھی الرٹ کردیا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اگرچہ منگل کو بھی ندیوں کے پانی کی سطح میں کمی ہوتی رہی ہے ، بدھ سے ندیوں کے پانی کی سطح میں اضافے کا امکان ہے۔ ایک بار پھر ، نیپال کے ترائے علاقے میں بارش کی وجہ سے پانی کی سطح میں اضافے کو مسترد نہیں کیا جاسکتا۔ ان دنوں کیچمنٹ ایریا میں باقاعدگی سے بارش ہورہی ہے۔

دریائے مہانند کی سطح کی سطح کو ایک بار پھر دفن کیا جاسکتا ہے۔ سلماری سیلاب کنٹرول ڈویژن کے تمام ایگزیکٹو انجینئرز ، اسسٹنٹ اور جونیئر انجینئرز کو چوکس رہنے کو کہا گیا ہے۔ پانی میں اچانک اضافے کی وجہ سے ، جگہ پر کٹاؤ بھی ہوسکتا ہے۔ اس کے لئے ابھی سے مکمل تیاری کو کہا گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ بے کار انجینئر کے خلاف سخت کارروائی کی جائے گی۔ محکمہ فلڈ کنٹرول سے موصولہ اطلاعات کے مطابق منگل کو تمام ندیوں کی آبی سطح ریکارڈ کی گئی ہے۔ دریائے مہانندا کی سطح کی سطح میں پندرہ بیس سینٹی میٹر تک کمی واقع ہوئی ہے۔ گنگا ندی کے پانی کی سطح بھی کم ہورہی ہے۔ ندی نالے میں پانی کی آمد شروع ہوگئی ہے۔ لہذا ، گنگا ندی کے پانی کی سطح میں اضافے کا امکان نہیں ہے۔ سپرنٹنڈنٹ انجینئر نے بتایا کہ دریائے گنگا کی سطح کی سطح میں دو سے تین سنٹی میٹر تک ایک قطرہ مانیہری اور باری میں ریکارڈ کیا گیا ہے۔ دریائے باراندی کی سطح سمیلی میں پانچ سنٹی میٹر ، کڑی کوسی ندی کی آبی سطح کو دس سنٹی میٹر اور کوسی ندی کی آبی سطح کو سات سنٹی میٹر ریکارڈ کیا گیا ہے۔ پانی کی سطح میں کمی کے بعد ، احمد آباد اور مانیہری علاقے میں گنگا ندی کا کٹاؤ جاری ہے۔ کٹاؤ کی وجہ سے دریا کے کنارے بسنے والے لوگوں کو کافی پریشانی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ کٹاؤ کے بعد ، عارضی سائٹ پر رہنے والے متاثرین کی زندگی بسر ہوگئی ہے۔ متاثرہ افراد نے ضلعی انتظامیہ سے مدد طلب کی ہے۔ سیلاب کنٹرول روم کے انچارج نے بتایا کہ ژوہ میں دریائے مہانند کی پانی کی سطح 20 سینٹی میٹر ، بہارخال میں 23 سینٹی میٹر ، اعظم نگر میں 23 سینٹی میٹر ، ڈھابول میں 22 سینٹی میٹر ، کرسیل میں 17 سینٹی میٹر ، پران پور میں درگاپور میں 20 سینٹی میٹر اور گووند پور میں 2 سینٹی میٹر تھی۔ کمی ریکارڈ کی گئی ہے۔