والدین کی لڑائی میں تین سالہ بیٹی کا قتل

33

نوئیڈا کے بارولا میں ایک خاتون کے خلاف تین سالہ بیٹی کو قتل کرنے کے الزام میں مقدمہ درج کیا گیا ہے۔ اس سے قبل ، عہدیداروں نے کہا تھا کہ شوہر اور بیوی کے ساتھ جھگڑے میں ، والد نے مبینہ طور پر اپنی تین سالہ بچی کو اٹھایا اور فرش پر مارا ، جس سے اس کی موت ہوگئی۔ یہ واقعہ اتوار کی صبح 9.30 بجے کے قریب پیش آیا۔

نوئیڈا کے ایڈیشنل کمشنر آف پولیس رن وجے سنگھ نے بتایا کہ واقعہ سیکٹر 49 پولیس اسٹیشن کے علاقے بارولا گاؤں کا ہے۔ اطلاع ملنے پر جب پولیس موقع پر پہنچی تو خاتون رینو زخمی ہوگئی اور بچی دم توڑ چکی تھی۔ خاتون کو نجی اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔

انہوں نے بتایا کہ آسپاس کے لوگوں سے پوچھ گچھ کے دوران پتہ چلا کہ اس خاتون کا شوہر شرابی ہے اور شوہر اور بیوی کے مابین اکثر جھگڑا ہوتا ہے اور ایک دن پہلے ہی دونوں کے مابین جھگڑا ہوتا ہے۔

پولیس ترجمان نے بتایا کہ بچی کا والد امیت صبح سے لاپتہ تھا اور اس وجہ سے وہ شکوک و شبہات میں تھا ، لیکن بعد میں وہ خاتون سے شکایت لے کر تھانے میں حاضر ہوا۔

امیت کے مطابق ، ان کی اہلیہ رینو کی ذہنی حالت ٹھیک نہیں ہے اور وہ ماضی میں متعدد بار اپنے بیٹے اور بیٹی پر حملہ کرچکے ہیں۔ خاتون کے والدین نے بھی امت کے بیان کی حمایت کی۔ پولیس نے بتایا کہ والد کے خلاف صبح ایف آئی آر درج کی گئی تھی ، لیکن والدہ کے خلاف تازہ مقدمہ درج کیا گیا ہے۔ پولیس کے مطابق ، اس معاملے میں اب تک کوئی گرفتاری عمل میں نہیں آئی ہے اور معاملے کی چھان بین کی جارہی ہے۔