نہ تکیہ نہ بیڈ اور نہ ہی بستر

32

ریا چکرورتی سوشانت سنگھ راجپوت کیس سے متعلق منشیات کے معاملے میں ممبئی کی بائکولا جیل میں ہے۔ ممبئی کی بائکولا جیل میں آج ریا چکرورتی کا چوتھا دن ہے اور وہ فی الحال 22 ستمبر تک عدالتی تحویل میں ہیں۔ جیل میں نہ تو بیڈ کا بیڈ ہے اور نہ ہی فروخت کا پرستار ہے۔ ریا چکرورتی بھی اس سیل کے ساتھ ہی رہائش پذیر ہے جہاں شینا بورا قتل کیس کا ملزم اندرانی مکھرجی رہائش پذیر ہے۔

 

این ڈی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق ، ریا چکرورتی کو جیل میں بستر اور فروخت کرنے والا پرستار نہیں ملا ہے۔ ذرائع نے اس ٹی وی چینل کو بتایا کہ ریا چکرورتی کو بائکولا جیل میں سونے کے لئے چٹائی (چٹائی) دی گئی ہے۔ انہیں نہ تو تکیہ ملا ہے نہ ہی کوئی بستر۔ افسر کے مطابق ، اگر عدالت نے اجازت دی تو انہیں ٹیبل فین فراہم کیا جائے گا۔ خاص طور پر اس کے سیل کے لئے سیکیورٹی برقرار رکھی جارہی ہے۔ دو شفٹوں میں دو محافظ موجود ہیں۔

 

اگر ذرائع پر یقین کیا جائے تو جیل انتظامیہ نے سیکیورٹی کو مدنظر رکھتے ہوئے ریا چکرورتی کو ایک الگ سیل میں رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔ سوشانت سنگھ راجپوت کی موت کے مرکزی ملزم کی حیثیت سے ، وہ خطرہ میں پڑ سکتا ہے۔ براہ کرم ریا کو بتادیں کہ سوشانت سنگھ کے والد کے کے سنگھ نے اداکار پر خودکشی کرنے کا الزام عائد کیا ہے۔

 

ریا کو بھی عدالت نے صدمہ پہنچا ہے

 

ریاض چکرورتی ، شوق چکورتی سمیت تمام چھ ملزمان کو این سی بی نے گذشتہ ہفتے سوشانت کیس سے متعلق منشیات کے معاملے میں گرفتار کیا تھا۔ اس کے بعد عدالت نے سب کو عدالتی تحویل میں بھیج دیا۔ جمعہ کو ممبئی کی خصوصی عدالت نے ریاض سمیت ان تمام ملزمان کی درخواست ضمانت مسترد کردی۔

 

اس سے قبل منگل کو مجسٹریٹ عدالت نے ریا چکرورتی کی ضمانت لینے سے انکار کردیا تھا۔ اس کے بعد ریا نے دوسری بار ضمانت کے لئے کوشش کی جس سے وہ بھی چونک گئی۔ اب ریا چکرورتی ہائی کورٹ کا دروازہ کھٹکھٹانے پر غور کررہی ہیں۔ ان کے وکیل ستیش مناشنے نے کہا کہ عدالتی حکم کی کاپی ملنے کے بعد ، وہ اگلے ہفتے ہائی کورٹ جانے کے فیصلے پر غور کریں گے۔

گذشتہ رات Ncb لاک اپ

این سی بی کے ذریعہ گرفتار ہونے اور اسے عدالت میں پیش کرنے کے بعد ، ممبئی کے ایک مقامی مجسٹریٹ نے ریا کو منگل کے آخر میں 22 ستمبر تک عدالتی تحویل میں بھیج دیا۔ کیونکہ جیل دستی کے مطابق رات میں کسی بھی قیدی کی داخلہ نہیں ہوتی ہے ، لہذا منگل کی رات ریا کو این سی بی کے لاک اپ میں رکھا گیا تھا۔ اگلے دن بدھ کے روز اسے جیل بھیج دیا گیا تھا۔