انورادھا پاڈوال کا بیٹا آدتیہ چل بسے

17

پلے بیک گلوکارہ گلوکارہ انورادھا پاڈوال کا بیٹا آدتیہ پوڈوال ہفتہ کی صبح انتقال کر گیا۔ وہ 35 سال کا تھا۔ معلومات کے مطابق ، وہ کچھ عرصے سے گردے کی تکلیف میں مبتلا تھا۔ گردوں کی خرابی کی وجہ سے اس نے آج صبح اسپتال میں آخری ساس لیا۔ آدتیہ کے انتقال کی خبروں سے فلمی صنعت سوگ میں پڑ گئی ہے۔

 

گلوکار کمپوزر شنکر مہادیوون نے آدتیہ کے انتقال کی خبر کی تصدیق کرتے ہوئے سوشل میڈیا پر لکھا ، "ہمارے پیارے آدتیہ پاڈوال اب نہیں ہیں۔ اس پر یقین کرنا مشکل ہے۔ وہ ایک شاندار موسیقار اور ایک اچھا آدمی تھا۔ دو دن پہلے میں نے ایک گانا گایا تھا ، جسے انہوں نے بہت خوبصورتی سے دکھایا تھا۔ بہت پیار کرتا ہوں بھائی۔ آپ کو یاد کریں گے

 

براہ کرم بتائیں کہ ماں انورادھا کی طرح آدتیہ بھی بھجن اور بھکتی گانا گاتے تھے۔ وہ میوزک کمپوز بھی کرتے تھے۔ اس کا نام ملک کے سب سے کم عمر میوزک ڈائریکٹر کے زمرے میں ‘لمکا بک آف ریکارڈز’ میں شامل ہے۔ انورادھا پاڈوال کے بارے میں بات کریں تو وہ 70 کی دہائی سے بالی ووڈ انڈسٹری میں سرگرم عمل ہیں۔ وہ عقیدت کے گیت گانے کے لئے بھی جانا جاتا ہے۔ انہوں نے ایک دوجے کے ، ابھیمان ، رنگ برینگی ، سوتن ، نگینہ ، سنسار ، انصاف ، تیجا ، لہو کے دو رنگ ، سوارگ ، دل ، آشقی ، بیٹا ، میلہ جیسی فلموں میں گانے گائے ہیں۔