ارریہ : ضلع میں 140 نئے مقدمات

27

کرونا انفیکشن جس تیزی سے بڑھ رہا ہے ، وہ ضلع کے رہائشیوں کے لئے باعث تشویش ہے۔ پچھلے چار دنوں میں صرف 450 نئے کیس رپورٹ ہوئے ہیں۔ عالم یہ ہے کہ پچھلے 24 گھنٹوں میں ضلع کے مختلف مراکز میں تفتیش کے بعد 140 نئے متاثرہ افراد کی تصدیق ہوگئی ہے۔ اسی کے ساتھ ، اچھی بات یہ ہے کہ کورونا تحقیقات کی تعداد ایک لاکھ کو عبور کر چکی ہے۔

انتظامی رپورٹ کے مطابق ، پچھلے 24 گھنٹوں کے دوران ضلع میں 8877 نمونوں کی تفتیش کی گئی۔ اس طرح ، پچھلے چار دنوں میں 450 نئے مثبت افراد کی نشاندہی کی گئی۔ اسی دوران ستمبر کے پہلے چار دنوں میں بھی 34 ہزار 481 نمونوں کی تفتیش کی گئی۔ ویسے ضلع میں اب تک ایک لاکھ دو ہزار 568 نمونوں کی تفتیش مکمل ہوچکی ہے۔ ایک ہی وقت میں ، پچھلے چار دنوں میں 210 افراد صحت مند بھی ہوئے ہیں۔ پچھلے 24 گھنٹوں کے دوران ، 72 افراد صحتمند تھے۔ اس کی وجہ سے ، فعال مقدمات کی تعداد میں صرف 68 کا اضافہ ہوا۔ فی الحال ضلع میں 838 سرگرم کیسز ہیں۔ اب تک پائے جانے والے مثبت کیسز کی تعداد 3363 رہی ہے۔

نرپٹ گنج: نرپت گنج میں 858 ٹیسٹ میں پانچ نئے مثبت مریض ملے۔ نارپت گنج بلاک کے علاقے میں کورونا انفیکشن کا معاملہ رکنے کا نام نہیں لے رہا ہے۔ جمعہ کے روز ، نرپت گنج پی ایچ سی سمیت دیگر پنچایتوں میں کئے گئے کورونا امتحان میں 858 ٹیسٹ میں پانچ نئے متاثرہ مریض پائے گئے۔ ایک اور علاقہ جہاں کورونا سے متاثرہ مریض روزانہ ملتے رہتے ہیں۔ دوسری طرف ، لوگ کرونا سے تحفظ اور چوکسی کے بارے میں بے حد لاپرواہی دکھائی دینے لگے ہیں۔ مارکیٹ میں کہیں بھی کوئی سماجی فاصلہ نظر نہیں آتا ہے۔ نہ تو لاک ڈاؤن کی پیروی کی جارہی ہے۔ تاہم انتظامیہ کی طرف سے سختی بڑھا دی گئی ہے۔ ماسک پہنے لوگوں کے رسید کاٹے جارہے ہیں۔ اسی کے ساتھ ہی لوگوں کو بغیر ضروری کام کے گھر سے باہر نکلنے کے لئے بھی بنایا جارہا ہے۔

پلوسی میں 287 کورونا ملزمان سے تفتیش کی گئی: پلوسی۔ جمعہ کے روز ، پی ایچ سی میں 287 کورونا مشتبہ افراد سے تفتیش کی گئی۔ تحقیقات کے دوران ایک بھی شخص کورونا مثبت نہیں پایا گیا تھا۔ یہ معلومات کوڈ 19 کے نوڈل انچارج وسیم رضا اور بی ایچ ایم میتلیش کمار نے مشترکہ طور پر دی ہیں۔

356 تحقیقات ، مثبت صفر:

کوساکنٹا ۔کوڈ ۔19 کی تحقیقات میں ، متاثرہ افراد کی تعداد میں مسلسل اضافہ ہورہا ہے۔ لیکن اچھی بات یہ ہے کہ کرساکنٹا کے لئے جمعہ اچھا دن تھا۔ ریپڈ اینٹیجن کٹ کے ذریعے 356 مشتبہ مریضوں کی جانچ پڑتال کی گئی ہے۔ تحقیقات میں کوئی مثبت بات نہیں ملی ہے۔ کوڈ 19 میں بلاک کی 15 ٹیموں کے ذریعہ تفتیش کی جارہی ہے۔ لیکن نو ٹیموں کے ذریعہ مشتبہ مریضوں کی تفتیش نہیں کی گئی ہے۔

بتایا گیا کہ ان ٹیموں کو ماسک نہ دینے کی وجہ سے ، انہوں نے یہ کام شروع کردیا ہے۔ انچارج میڈیکل آفیسر ڈاکٹر او پی منڈل نے بتایا کہ آج 356 افراد کی تفتیش میں کسی بھی لوگوں کی ایک بھی رپورٹ مثبت نہیں آئی ہے۔ اس طرح ان لوگوں میں سے بیشتر صحت مند بھی ہوچکے ہیں۔ خوشی کی بات یہ ہے کہ کورونا انفیکشن سے ایک بھی شخص کے ہلاک ہونے کی اطلاع نہیں ہے۔