کرینہ کپور بولی

35

کرینہ کپور خان دوسری بار حاملہ ہوگئیں۔ کرینہ اپنے دوسرے بچے کے بارے میں بہت پرجوش ہیں۔ اب حال ہی میں ایک انٹرویو کے دوران ، کرینہ نے انکشاف کیا کہ ایسی کون سی چیز ہے جسے وہ دوسری حمل میں دہرانا نہیں چاہتی۔

کرینہ نے کہا ، ‘جب تیمور کے وقت میں حاملہ تھی ، تو ہر ایک مجھے بہت کھانا کھانے سے کہتا تھا اور اسی وجہ سے میرا وزن 25 کلو بڑھ گیا۔ میں پھر وہی کام نہیں کرنا چاہتا۔ میں صرف صحت مند اور تندرست رہنا چاہتا ہوں۔ میرے خیال میں پہلی حمل کے دوران ہر کوئی کہا جاتا تھا کہ پرٹھا کھا ، گھی کھاؤ ، دودھ پی لو۔ لیکن اب میں کہتا ہوں سنو ، میں نے پہلے بھی یہ سب کچھ کیا ہے۔ میں جانتا ہوں کہ میرے جسم کو کس کی ضرورت ہے۔

کرینہ اقربا پروری پر بولی

کرینہ نے ایک انٹرویو میں کہا ، ‘میرے خیال میں سب کو وہی ملتا ہے جس کا وہ حقدار ہے اور کون اس کی قسمت میں ہے۔ ایسا نہیں ہے کہ تیمور علی خان ملک کے سب سے بڑے اسٹار بننے جا رہے ہیں۔ اگرچہ وہ اس ملک میں سب سے زیادہ کلیکڈ بچہ ہے ، اس کی وجہ کچھ بھی ہے۔ لیکن میں ہمیشہ چاہتا ہوں کہ میرا بیٹا اس کے پاؤں پر کھڑا ہو اور اپنا نام کمائے۔ میں چاہوں گا کہ وہ جو بھی بننا چاہتا ہو ، چاہے وہ شیف ہو ، پائلٹ ہو یا کچھ بھی۔