ان نوجوانوں کے لئے خوشخبری ہے جو ہندوستانی فضائیہ میں شامل ہوکر ملک کی خدمت کرنا چاہتے ہیں۔ فضائیہ اس ماہ کے آخر تک اتراکھنڈ کے نوجوانوں کے لئے بھرتی ریلی نکالنے کی تیاری کر رہی ہے۔ یہ بھرتی ریلی ریاست کی سرحد سے متصل ، سہارن پور ، یوپی میں تجویز کی گئی ہے۔ ایئر فورس کے کمانڈ آفیسر ونگ کمانڈر ایس ایچ کرمرکر نے ریاستی حکومت کو اس سلسلے میں ایک مراسلہ ارسال کیا ہے۔ چیف سکریٹری کے دفتر نے اس کی تصدیق کی۔

ونگ کمانڈر کرمرکر نے ریاست کے اعلی ثانوی سطح کے طلبا کو بھی مشورہ دیا ہے کہ وہ فضائیہ کا نیا ‘مائی آئی اے ایف’ موبائل ایپ ڈاؤن لوڈ کریں۔ فضائیہ نے حال ہی میں 24 اگست کو اس ایپ کو لانچ کیا ہے۔ فضائیہ سے متعلق تمام ضروری معلومات اس ایپ میں دستیاب ہیں۔ یہ واحد ڈیجیٹل پلیٹ فارم ہے جس پر نوجوان مل کر تمام معلومات حاصل کرسکتے ہیں۔

انہوں نے چیف سکریٹری سے درخواست کی کہ وہ اس ایپ کو ریاست کے تمام ثانوی اسکولوں میں فروغ دیں ، تاکہ اتراکھنڈ کے زیادہ سے زیادہ نوجوان فضائیہ میں شامل ہوسکیں۔ کہا کہ فضائیہ رواں ماہ کے آخر تک ریاست کے نوجوانوں کے لئے خصوصی بھرتی ریلی کے انعقاد پر غور کررہی ہے۔ اس کا شیڈول جلد جاری کیا جائے گا۔ چیف سکریٹری آفس نے محکمہ تعلیم کو ایئر فورس کا خط جاری کرکے کارروائی کرنے کی ہدایت کی ہے۔

اس طرح فضائیہ میں شامل ہوں

گوگل پلے اسٹور پر ‘مائی آئی اے ایف’ ایپ تلاش کریں۔ جب یہ ایپ ونڈو میں دکھائے گی تو نیچے کی ہوسکتی ہے۔ اس کے ساتھ ، فضائیہ کے مستقبل کے پروگراموں ، بھرتی ریلیوں کے بارے میں بھی ایئرفورس کے فیس بک پیج سے معلومات لی جاسکتی ہیں۔ فضائیہ اپنے پروگراموں کو مستقل طور پر تازہ کاری کرتی رہتی ہے۔