تیجسوی نے پھر بہار حکومت پر بولا حملہ

24

قائد حزب اختلاف تیجشوی پرساد یادو نے جمعہ کو ایک ٹویٹ کرکے ریاست کی نتیش حکومت پر ایک بار پھر حملہ کیا ہے۔ تیجشوی نے اپنے ٹویٹ میں لکھا ہے کہ اگر آپ بہار کے وزیر اعلی نتیش کمار جی سے ان کے کمل کے ذریعہ بہار میں دیئے گئے ریکارڈ توڑنے والی بے روزگاری اور ہجرت پر سوال کرتے ہیں تو وہ غصے سے سرخ ہوجائیں گے ، کیونکہ جواب دینے کے لئے نوجوانوں کی دو نسلوں کو ضائع کرنے کے بعد اس کے لئے کچھ بھی نہیں ہے۔

 

جمعرات کو بھی ، تیجاوی یادو نے بے روزگاری کے معاملے پر حکومت کو پیش پیش کرنے کی کوشش کی ہے۔ انہوں نے الزام لگایا ہے کہ حکومت نے بہار کو بیروزگاری کا سب سے بڑا مرکز بنایا ہے۔ نیز ، اب اس مسئلے پر بات کرنے سے ڈرتے ہیں۔ انہوں نے ٹویٹ کے ذریعے الزام لگایا ہے کہ حکومت ریاست کے نوجوانوں کو گمراہ کررہی ہے۔ نوکریاں چھین لی گئیں۔ پرانا کاروبار رک گیا۔ کوئی نئی فیکٹری نہیں کھولی۔ ایسی صورتحال میں جہاں روزگار کا موقع پیدا ہوگا۔ اس معاملے پر حکومت سے اوپر سے بات کرنے کی کوشش کرنے والے لوگ پول نہیں کھولتے ہیں ، لہذا وہ اس مسئلے پر بات نہیں کرتے ہیں۔

جتن رام مانجھی کی شمولیت کے بعد آر جے ڈی صاف ہوگا: نیرج کمار

وزیر اطلاعات و تعلقات عامہ نیرج کمار نے کہا کہ سابق وزیر اعلی جیٹن رام مانجھی کے ساتھ این ڈی اے میں شمولیت نہ صرف ریاست کی ترقی کو تیز کرے گی بلکہ آئندہ اسمبلی انتخابات میں آر جے ڈی اور گرینڈ الائنس کی بالادستی کو بھی صاف کرے گی۔ کہا کہ مسٹر مانجھی نے عوامی مفاد میں یہ فیصلہ لیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس سے این ڈی اے کو تقویت ملے گی۔ وزیر نے کہا کہ مسٹر مانجھی کے اس فیصلے سے ریاست کی ترقی کو مزید تقویت ملے گی۔