ٹیچرس ڈے اب ایسے منایا جارہا ہے پورے بھارت میں

45

اساتذہ کا دن بھارت میں ہر سال 5 ستمبر کو منایا جاتا ہے۔ پہلے نائب صدر اور دوسرے صدر ڈاکٹر سرورپلی رادھا کرشنن کی یوم پیدائش کے موقع پر یوم اساتذہ منائیں۔ اس دن طلباء اپنے اساتذہ سے اپنے اپنے انداز میں محبت اور احترام کا اظہار کرتے ہیں۔ اساتذہ کے دن کے موقع پر اسکولوں میں ایک تقریب کا اہتمام کیا جاتا ہے ، جس میں طلباء و طالبات بھرپور شرکت کرتے ہیں۔ تاہم ، اس سال کورونا وائرس کی وجہ سے ، اسکول اور کالج گذشتہ کئی مہینوں سے بند ہیں۔ ایسی صورتحال میں ، ہم آپ کو بتا رہے ہیں کہ طلباء اور اساتذہ اس دن کو کورونا دور میں کس طرح خصوصی بناسکتے ہیں۔

 

1. شکریہ ویڈیو بنا کر-

 

اس سال ، اساتذہ کے دن ، طلباء اساتذہ کے چہرے پر مسکراہٹ لانے کے لئے ایک شکریہ ویڈیو بناسکتے ہیں۔ اس ویڈیو میں آپ ان چیزوں کے لئے آپ کا شکریہ بھی کہہ سکتے ہیں جو آپ اپنے استاد کے سامنے کہنے میں ہچکچاتے ہیں۔

2. سلائیڈ شو

 

اگر آپ کو ویڈیو میں ترمیم کرنا مشکل ہو رہا ہے تو پھر آپ پریشان نہ ہوں۔ آپ اپنے اساتذہ کے لئے سلائڈ شو کی پریزنٹیشن بھی تشکیل دے سکتے ہیں۔ اس میں ، آپ ان ہر چیز کے لئے ان کا شکریہ ادا کرسکتے ہیں جو آپ ابھی تک نہیں کہہ سکے ہیں۔ یقینا ، آپ کے اساتذہ آپ کے سلائڈ شو کو دیکھ کر جذباتی ہوجائیں گے۔

 

3. خط-

 

کوشش کی ہمیشہ تعریف کی جاتی ہے۔ ایسی صورتحال میں ، آپ اپنے اساتذہ کو جذباتی خط لکھ سکتے ہیں۔ آپ یہ خط پوسٹ یا ای میل کے ذریعے اپنے اساتذہ کو بھیج سکتے ہیں۔

4. ڈیجیٹل گفٹ کارڈ –

 

اساتذہ کا دن آپ اپنے اساتذہ کو ڈیجیٹل گفٹ کارڈ دے سکتے ہیں۔ فراہمی کے اختیارات اس وقت زیادہ تر مقامات پر دستیاب ہیں۔ ایسی صورتحال میں ، آپ ان کی پسندیدہ کتاب سے پسندیدہ میٹھی میں کچھ بھی بھیج سکتے ہیں۔

 

5. آن لائن کلاس میں سرگرمی-

 

کرونا دور میں کلاسز آن لائن چل رہی ہیں۔ ایسی صورتحال میں ، آپ اساتذہ کے دن کے دن اپنے استاد کو خصوصی بنانے کے لئے آن لائن کلاس میں سرگرمی کرسکتے ہیں۔ اس کے لئے ، آپ باقی کلاس کے ساتھ منصوبہ بندی کرسکتے ہیں۔

 

6. ٹیچر کی طرح کپڑے

 

اساتذہ کے دن آن لائن کلاس کے دوران ، تمام بچے اپنے اساتذہ کی طرح کپڑے پہن سکتے ہیں۔ آپ کے طلباء کو اپنے ڈریس اپ میں دیکھ کر بلاشبہ اساتذہ کے چہرے پر مسکراہٹ آجائے گی۔

 

7. کلاس کی کھٹی میٹھی یادوں کا اشتراک کریں

 

اساتذہ کے دن ، آپ طالب علم کی کلاس سے متعلق میٹھی یادوں کا اشتراک کرکے اساتذہ کو ایک خاص احساس دلائیں گے۔ اس کے علاوہ ، اگر آپ کو کسی دوسرے استاد کی کوئی عادت پسند ہے تو ، آپ اس کی سرپرستی بھی کرسکتے ہیں۔

 

8. نظم-

 

اساتذہ کے دن طلباء اپنے اساتذہ کو خصوصی محسوس کرنے کے ل poems اشعار لکھ سکتے ہیں۔ وہ یہ نظم آن لائن کلاس میں پڑھ سکتا ہے اور استاد کا شکریہ ادا کرسکتا ہے۔

 

9. گانا-

 

ہر استاد چاہتا ہے کہ اس کے طلبہ 5 ستمبر کو خصوصی محسوس کریں۔ ایسی صورتحال میں ، آپ اساتذہ کو خصوصی بنانے کے لئے گانا کرسکتے ہیں۔

 

10. سوشل میڈیا پر مبارکبادی پیغامات بھیجیں

 

اساتذہ کے دن ، طلباء اپنے اساتذہ کو خصوصی احساس دلانے کے لئے سوشل میڈیا پر مبارکباد دے سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ وہ اپنی حیثیت پر اپنی تصویر بھی شیئر کرسکتے ہیں۔