پورنیہ: چار ہزار اہلکاروں کی ووٹنگ کی تربیت ختم

44

پورنیہ میں اسمبلی انتخابات کے لئے انتظامی تیاری زور و شور سے جاری ہے۔ سات اسمبلی حلقوں میں 3098 پولنگ اسٹیشنوں پر کل 19 ہزار اہلکاروں کو تربیت دی جارہی ہے۔ بدھ کے روز تیسرے دن ، پولنگ کے دوسرے عہدیداروں کو ڈسٹرکٹ اسکول ، گرلز اسکول ، بی پی ایس اور ڈان باسکو اسکول میں دو شفٹوں میں تربیت دی گئی۔ چیف انسٹرکٹر مول جھا نے بتایا کہ دوسرے پولنگ افسران کی تربیت آج ختم ہوئی۔ تین دن کے دوران پولنگ کے لگ بھگ چار ہزار اہلکاروں کو تربیت دی گئی۔ ہر عمارت میں تمام مراکز کا دورہ کیا گیا اور ماسٹر ٹرینر کی دی گئی تربیت کا معائنہ کیا۔

تیسرے پولنگ عہدیداروں کی تربیت جمعرات سے شروع ہوگی جو دو دن تک جاری رہے گی۔ پٹرولنگ اسکواڈ مجسٹریٹ کی پانچ اور مائیکرو آربر ٹریننگ 7 ستمبر کو دونوں شفٹوں میں ہوگی۔ اس کے بعد تربیتی پروگرام ختم ہوگا۔ اس سے قبل ، ریٹرننگ آفیسرز (آر اوز) ، اے آر اوز ، اخراجات سپروائزرز ، سیکٹر مجسٹریٹ ، پولیس آفیسرز اور پریذائیڈنگ افسران کو تربیت دی جا چکی ہے۔ یہاں اساتذہ کے ذریعہ ووٹرز کی آگاہی کے لئے ایک ریلی بھی نکالی گئی۔ میونسپل ایریا میں اسکول سے شروع ہو کر ، یہ ریلی مختلف علاقوں میں سے گزری۔ سوئٹ کوشانگ نوڈل افسر شویتم ڈکشٹ نے کہا کہ ووٹر بیداری ریلی کا مقصد لوگوں کو ووٹنگ کے لئے آگاہ کرنا ہے۔

زیادہ سے زیادہ لوگ ووٹنگ میں شامل ہوں۔ اس کے علاوہ لاپتہ افراد کے ناموں کو ووٹر لسٹ میں شامل کرنے کی بھی اپیل کی گئی ہے۔