تشویش: کورونا میں انفیکشن 6100 سے زیادہ

31

کٹیہار ضلع میں مرض سے متاثرہ کورونا کی تعداد میں مسلسل اضافہ ہورہا ہے۔ اس کی وجہ سے ، آج بھی لوگوں میں کورونا انفیکشن کا خدشہ کم نہیں ہورہا ہے۔ کرونا انفیکشن کے پھیلاؤ سے واقف لوگ بازار اور سرکاری دفاتر میں اسی وقت آرہے ہیں جب فوری کام ہو۔

سول سرجن ڈاکٹر ڈی این پانڈے نے بتایا کہ کوویڈ 19 کے 51 نئے افراد کا نمونہ مثبت پایا گیا ہے۔ بدھ کے روز محکمہ صحت کے ٹوئیٹر پر جاری کردہ ایک رپورٹ میں ، ضلع میں 44 افراد کی رپورٹ میں کورونا سے متاثرہ ہونے کی اطلاع ملی ہے۔ ضلع کے مانیہری اور بارسوئی سب ڈویژن اسپتالوں اور صدر اسپتالوں کے ساتھ ساتھ تمام پرائمری ہیلتھ سنٹرز اور کمیونٹی ہیلتھ سینٹرز کے علاقے میں 2380 افراد کے نمونوں کا تیز انٹیجن کٹس کے ساتھ تجربہ کیا گیا۔ جس میں 3 افراد کے نمونے کے انفکشن ہونے کی اطلاع ملی ہے۔ صدر اسپتال کیمپس میں میونسپل کارپوریشن ایریا کے 453 وارڈوں کا نمونہ اور 183 کے قریب افراد اپنے نمونے ٹیسٹ کروانے آئے۔ مشین سے تمام افراد کی تفتیش میں ، 4 نمونے مثبت پائے گئے ہیں۔ آر ایم آر آئی نے 8 افراد کی رپورٹ کو منفی قرار دیا ہے۔ ڈسٹرکٹ میں کورونا کی سرگرم مقدمات کی تعداد 537 ہے۔ بدھ کے روز ، کورونا کے متاثرہ افراد کی کل تعداد بڑھ کر 6164 ہوگئی ، جس میں نئے آنے والوں کا ایک متاثرہ کیس بھی شامل ہے۔ سی ایس نے بتایا کہ بدھ کے روز آخری 24 گھنٹوں کے دوران 61 متاثرہ افراد بازیاب ہوئے ہیں۔

548 افراد کی تفتیش میں ، 2 افراد کو متاثرہ ہونے کی اطلاع ملی: سول سرجن ڈاکٹر ڈی این پانڈے نے بتایا کہ میونسپل کارپوریشن علاقے کے 548 افراد کی بدھ کے روز جانچ کی گئی۔ جس میں دو افراد کے متاثر ہونے کی اطلاع ہے۔ 546 افراد کی رپورٹ منفی موصول ہوئی۔ انہوں نے بتایا کہ شہر کے مختلف آٹھ وارڈوں میں مختلف مقامات پر کورونا تفتیشی کیمپ لگایا گیا تھا۔ تفتیشی کیمپ میں سات وارڈوں میں 480 افراد کے نمونوں کی جانچ کی گئی۔ تیز انجن کیڑوں کی تحقیقات میں ، تمام لوگوں کو منفی اطلاعات موصول ہوئی ہیں۔ یہ ایک اچھی علامت ہے۔ انہوں نے بتایا کہ وارڈ نمبر 30 میں واقع باٹا چوک نیو مارکیٹ کے نجی کیمپ کمپلیکس میں ، 68 افراد کے احاطے میں لگائے گئے تفتیشی کیمپ کو دو افراد کی مثبت اطلاعات ملی ہیں۔ دوسری جانب میونسپل کارپوریشن کے علاقے وارڈ نمبر 01 میں واقع کوسی کولانی کے چوک پر 18 افراد کی تفتیش میں ، وارڈ نمبر 15 15 میں واقع ریلوے اسٹیشن کے قریب واقع جی آر پی چوک کلی مندر کمپلیکس میں برماسیا کے وارڈ نمبر 12 ، 150 میں نجی پٹرول پمپ پر 61 افراد کی جانچ پڑتال کی گئی۔ وارڈ نمبر 31 میں واقع شہید چوک کے قریب نگر پولیس اسٹیشن کے احاطے میں 16 افراد کی تفتیش ، وارڈ نمبر 44 میں ارنگ چوک ، وارڈ نمبر 36 ، ٹنگچیہ چوک کے قریب ایک مندر کمپلیکس میں 100 افراد کی تفتیش۔ کیمپ میں 76 افراد کی تفتیش میں ، وارڈ نمبر 45 میں واقع اڈمہ ریکھا میں اڈامہ ریکھا چوک کے قریب 59 افراد کی تفتیش میں تمام لوگوں کی رپورٹ کو منفی موصول ہوا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ملزمان سے تفتیش جاری رہے گی۔

ٹویٹر پر 4677 افراد کے نمونے کے انفکشن ہونے کی اطلاع ہے۔

محکمہ صحت کے ٹوئیٹر پر جاری ہونے والی ایک رپورٹ کے مطابق ، ضلع میں مجموعی طور پر 4677 افراد متاثر ہوئے ہیں۔ کی رپورٹ کے مطابق ، ضلع کے 4257 مثبت افراد نے کورونا کے خلاف جنگ جیت لی ہے ، چار سو چھ متاثرہ افراد اب بھی کورونا کے خلاف جنگ لڑ رہے ہیں۔ یہ بات مشہور ہے کہ یہ رپورٹ محکمہ صحت کے ذریعہ ٹویٹر پر گردش کی گئی تھی ، زیادہ تر آر ٹی پی سی آر کے ساتھ تحقیقات کرنے والے لوگوں کی تحقیقاتی رپورٹ پر مشتمل ہے۔