یوپی انلاک -4: یوگی حکومت آج ان لاک 4 کی گائیڈ لائنس جاری کرے گی

25

اترپردیش کی یوگی حکومت انلاک 4 کی ہدایت نامہ آج اتوار کو جاری کرسکتی ہے۔ خیال کیا جارہا ہے کہ یہ مرکزی حکومت کی ہدایت نامہ کے مطابق ہوگا۔ اس سے قبل ، یوپی حکومت نے بھی ایسا ہی کیا تھا۔

ہفتے کے روز جاری کردہ انلاک 4 ہدایت نامہ میں ، مرکزی حکومت نے متعدد نئی مراعات دیں۔ تاہم ، ریاستوں میں لاک ڈاؤن کرنے سے پہلے مرکز سے منظوری لینے کا انتظام کیا گیا ہے۔ ریاست میں ہفتہ اور اتوار کو پہلے ہی لاک ڈاؤن جاری ہے۔ ایسی صورتحال میں ، ریاستی حکومت کو اس دو روزہ لاک ڈاؤن کو جاری رکھنے کے لئے مرکزی حکومت سے اجازت لینا ہوگی۔ ریاست کا محکمہ داخلہ مرکزی رہنما خطوط پر کام کررہا ہے۔

مرکزی وزارت داخلہ نے ہفتے کے روز انلاک 4 کے بارے میں رہنما خطوط جاری کیں۔ ان رہنما خطوط کے تحت میٹرو ریل کو 7 ستمبر سے مرحلہ وار چلانے کی اجازت ہوگی جبکہ سماجی ، سیاسی اور مذہبی پروگراموں کی اجازت 21 ستمبر سے زیادہ سے زیادہ 100 افراد پر ہوگی۔ اسکول ، کالج ، دیگر تعلیمی ادارے 30 ستمبر تک بند رہیں گے۔ تاہم نو جماعت سے بارہویں جماعت کے طلباء کو کچھ چھوٹ دی گئی ہے۔

بین الاقوامی ہوائی سفر ملتوی کردیا جائے گا
وزارت داخلہ کے جاری کردہ رہنما خطوط کے مطابق ، وزارت داخلہ کے منظور شدہ سفر کے سوا بین الاقوامی ہوائی سفر معطل رہے گا۔ وزارت داخلہ امور کے ذریعہ صرف ان دوروں کی اجازت ہوگی یا گزرے گی۔