بہار میں بی ای پی کنٹریکٹ کارکنان کو ان شرائط کے ساتھ 3 سال کی ملی توسیع

22

بہار کے ایجوکیشن پروجیکٹ کونسل کے انتظامی ڈھانچے کے تحت کام کرنے والے کنٹریکٹ ورکرز کی معاہدہ کی مدت بہار کے اضلاع اور بلاکس میں اضافہ ہوگی۔ اس کے ساتھ ہی ، ایسے ٹھیکیدار ملازمین کی معاہدہ کی مدت میں جو 60 سال مکمل کر چکے ہیں ، کاموں کے جائزے کے بعد توسیع کی جائے گی۔ بی ای پی کے اسٹیٹ پروجیکٹ ڈائریکٹر سنجے کمار سنگھ نے تمام اضلاع کے ڈی پی او پرائمری اور ساری سکھا مہم کو تفصیلی ہدایات جاری کیں۔

ڈائریکٹر کے ذریعہ اضلاع کو بھیجے گئے خط میں کہا گیا ہے کہ بی ای پی میں معاہدہ کرنے والے عموما three تین سال کے لئے ہوتے ہیں۔ 6 ستمبر 2019 کے نوٹیفکیشن کے مطابق ، معاہدہ کرنے والے کارکن اس وقت تک کام کریں گے جب تک کہ وہ 60 سال کی عمر ، منصوبے کی مدت یا باقاعدہ تقرری کی تکمیل نہ کریں۔ اس کے بعد بھی ، 65 سال تک ان کے کام پر نظر ثانی رکھنے کا انتظام کیا گیا ہے۔

مسٹر سنگھ نے کہا ہے کہ ان کارکنوں کے کام کا جائزہ لینے کے بعد جن کے معاہدے کی مدت ختم ہوچکی ہے ، انہیں بطور آجر کی توسیع کا خط جاری کرنا چاہئے۔ اس کے ساتھ ہی ، ان لوگوں کی صحت ، سالمیت اور کارکردگی کا جائزہ لینے کے بعد ، جنہوں نے 60 سال کی عمر مکمل کرلی ہے ، معاہدے کی مدت کو زیادہ سے زیادہ عمر 65 سال تک بڑھا دیں ، اس منصوبے کی مدت یا باقاعدہ تقرری تک۔ اس شخص کی صحتیابی کے سلسلے میں میڈیکل سرٹیفکیٹ حاصل کرنا لازمی ہوگا جس کی عمر 60 سال ہوچکی ہے ، جسے ڈسٹرکٹ سول سرجن کی کم سطح سے رہا نہیں کیا گیا ہے۔
سروس کی توسیع زیادہ سے زیادہ 65 سال تک ہے
اس کے ساتھ ہی ، ایسے ٹھیکیدار ملازمین کی معاہدہ کی مدت میں جو 60 سال مکمل کرچکے ہیں ، کاموں کے جائزے کے بعد اس میں توسیع کی جائے گی۔ بی ای پی کے اسٹیٹ پروجیکٹ ڈائریکٹر سنجے کمار سنگھ نے تمام اضلاع کے ڈی پی او پرائمری اور سرا سکھاشا ابھیان کو ہدایات جاری کی ہیں۔ بی ای پی میں ٹھیکیدار عام طور پر تین سال کے لئے مقرر ہوتے ہیں۔ 6 ستمبر 2019 کے نوٹیفکیشن کے مطابق ، معاہدہ کرنے والے کارکن اس وقت تک کام کریں گے جب تک کہ وہ 60 سال کی عمر ، منصوبے کی مدت یا باقاعدہ تقرری کی تکمیل نہ کریں۔

اس کے بعد بھی ، 65 سال تک ان کے کام پر نظر ثانی رکھنے کا انتظام کیا گیا ہے۔ مسٹر سنگھ نے کہا ہے کہ ان کارکنوں کے کام کا جائزہ لینے کے بعد جن کے معاہدے کی مدت ختم ہوچکی ہے ، انہیں بطور آجر کی توسیع کا خط جاری کرنا چاہئے۔ اس کے ساتھ ساتھ ، ان لوگوں کی صحت ، سالمیت اور کارکردگی کا جائزہ لینے کے بعد ، جنہوں نے 60 سال کی عمر مکمل کرلی ہے ، معاہدے کی مدت کو زیادہ سے زیادہ عمر 65 سال تک بڑھا دیں ، منصوبے کی مدت یا باقاعدہ تقرری تک۔