21 جون کو سال کا پہلا سورج گرہن ہوگا

66

کرونا دور میں ، ہم سب ایک بڑے فلکیاتی واقعات کا بھی مشاہدہ کریں گے۔ سال کا پہلا سورج گرہن اس اتوار یعنی 21 جون کو ہونے والا ہے۔ علم نجوم میں ، اسے کھدگراس کنکانا شمسی گرہن کہا جاتا ہے۔ اس گرہن کو علم نجوم میں بہت اہمیت دی جارہی ہے۔ اس کا اثر ملک ، دنیا ، معاشرے اور عام لوگوں پر بھی پڑے گا۔

جیوتیشاچاریہ ڈاکٹر راج ناتھ جھا نے پنچنگس کے حوالے سے بتایا ہے کہ یہ کھنڈگراس کنن شمسی گرہن 21 جون بروز اتوار کو مریگشیرا نکشرا اور جیمنی میں ہوگا۔ یہ چودامانی یوگا میں دیکھا جاتا ہے۔ یہ اتوار کی صبح 10.27 سے شام 1.52 بجے تک بہار میں دیکھا جاسکتا ہے۔ چاند گرہن نو سے 12 گھنٹے پہلے شروع ہوگا۔

جیوتیشاچاریہ پی کے دور کے مطابق ، سورج گرہن کے وقت ، ایک ساتھ چھ سیارے ایک ساتھ حرکت میں ہوں گے۔ مرکری ، گرو ، وینس ، راہو اور کیتو پیچھے رہ جائیں گے۔ یہ چاند گرہن معاشی سست روی کی طرف اشارہ کر رہا ہے۔ چاند گرہن کے وقت ، مریخ رقم کی نشانی میں بیٹھا سورج ، مرکری ، چاند اور راہو کی طرف دیکھ رہا ہے۔ یہ سب تیز بارش کی نشاندہی کررہا ہے۔ دوسری جانب ، وراٹا سنشیتا کے حوالے سے کہا گیا ہے کہ ایک مہینے میں دو سے زیادہ چاند گرہن ہونے کی وجہ سے عام لوگوں کو پریشانی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

نجومی کے مطابق ، یہ کھنڈگراس سورج گرہن میش ، لیو ، کنیا اور مکر سے فائدہ اٹھا رہا ہے۔ میشوں کو دولت ملے گی ، لیو کو فوائد ملیں گے ، کنیا اور مکر کو خوشی ملے گی۔ یہ رقم کے باقی نشانوں کے لئے اعتدال پسند ہے۔ تاہم ، اس گرہن کا اثر صرف ایک ماہ رہے گا۔ وہ علامتیں جن کے لئے یہ چاند گرہن اچھا نہیں ہے ، انہیں یہ چاند گرہن نہیں دیکھنا چاہئے۔

جیوتیشاچاریہ ڈاکٹر جھا کے مطابق ، آخری شمسی گرہن 26 دسمبر 2019 کو آسمان میں ہوا تھا۔ دوسرا سورج گرہن چھ ماہ کے بعد ہونے جا رہا ہے۔ اس مدت کے دوران ، آسمان میں گرہوں کی آمد کی پوزیشن بہت اچھی نہیں کہی جاسکتی ہے۔ عوام میں متعدد قسم کی قدرتی آفات ، وبائی امراض ، اسورہرڈ کی وجہ سے ، دشمنوں کی پریشانی جبکہ راہو کی وجہ سے پراسرار سازشوں نے ملک کو مصروف رکھا ہوا ہے۔ اس سورج گرہن کے بعد یہ چیزیں کم ہوجائیں گی۔ یہ چاند گرہن جیمنی میں ہوگا جبکہ راہو بھی جیمنی میں ہے۔ راہو 25 ستمبر کو جیمنی سے روانہ ہوگا۔ یعنی اس کے بعد حالات آہستہ آہستہ سازگار ہوجائیں گے۔ نئی توانائی کی ترسیل ہوگی۔

21 جون کو سورج گرہن

چاند گرہن ٹچ: صبح 10.17
وسط: رات 12.10 بجے
اختتامی: دوپہر 2.02 بجے