06-07 ستمبر کو مہم میں کورونا ویکسین کی صرف دوسری خوراک۔

40

بیگوسرائے۔ حکومت بہار کی طرف سے موصولہ ہدایات کی روشنی میں ، مشن سیکنڈ ڈوز چیلنج کے تحت ضلع میں مجوزہ ویکسینیشن مہم کے دوران ، صرف “دوسری خوراک” کے لیے افراد کو ویکسین دی جائے گی۔ یہ مہم 6 اور 7 ستمبر کو چلائی جائے گی۔ ڈی ایم نے کہا کہ اس کے لیے یہ ضروری ہے کہ تمام ویکسینیشن سیشن سائٹوں پر نہ صرف ضروری تیاری مکمل کی جائے بلکہ مشن سیکنڈ ڈوز چیلنج کے تحت منعقد کی گئی مہم کے بنیادی مقاصد کو بھی وسیع پیمانے پر تشہیر دی جائے۔ تاکہ مہم کے دوران صرف دوسرا خوراک دی جانی چاہیے۔ انہوں نے تمام انچارج میڈیکل افسران کو ہدایت کی کہ وہ اپنے متعلقہ علاقوں کے تحت آشا ورکرز کو واجب الادا فہرست فراہم کریں۔ تاکہ ایسے تمام شناخت شدہ لوگوں کے ساتھ پہلے سے رابطہ قائم کیا جا سکے۔

ڈی ایم اروند کمار ورما ، ایس ڈی او ، بی ڈی او ، میڈیکل آفیسر انچارج ، بلاک ایجوکیشن آفیسر ، تمام سٹیشن ہاؤس آفیسرز ، ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے ہفتہ کے روز 06-07 ستمبر کو ضلع بھر میں منعقد کوویڈ ویکسینیشن مہم کے پیش نظر ضروری تیاریوں کو یقینی بنانے کے لیے Child چائلڈ ڈویلپمنٹ پروجیکٹ آفیسر ، تمام بلاک پراجیکٹ منیجرز (جیویکا) کے ساتھ میٹنگ کی۔ اس موقع پر سول سرجن ، ڈسٹرکٹ امیونائزیشن آفیسر ، ڈسٹرکٹ ایجوکیشن آفیسر ، تمام بلاکس کے سینئر انچارج افسران ، ڈسٹرکٹ پبلک ریلیشنز آفیسرز ، کیئر انڈیا کے نمائندے اور دیگر ترقیاتی شراکت دار موجود تھے۔

ڈی ایم نے بی ڈی او کو انچارج میڈیکل آفیسر سے واجب الادا فہرست حاصل کرنے اور عوامی نمائندوں ، پنچایت سکریٹری ، ہاؤسنگ اسسٹنٹ ، ترقی دوست وغیرہ کے ساتھ شیئر کرنے کی بھی ہدایت کی۔ تاکہ دوسری خوراک کے لیے زیر التوا 100٪ اہل مستحقین مہم کے دوران ویکسینیشن کے لیے آسکیں۔ عام لوگوں سے اپیل کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ 06-07 ستمبر کو مجوزہ ویکسینیشن مہم کے دوران پہلی خوراک کے لیے ویکسینیشن سینٹر میں نہ آئیں۔کیونکہ اس دوران کوویڈ ویکسینیشن کی صرف دوسری خوراک دی جائے گی۔ ضلع کے لوگوں سے صبر کی اپیل کرتے ہوئے کہا گیا ہے کہ ضلع کے تمام اہل افراد کوویڈ ویکسینیشن مہم کے تحت احاطہ کریں گے۔ لہذا ویکسینیشن سنٹر میں غیر ضروری ہجوم سے بچیں۔ انہوں نے مرکز میں ماسک لگانے اور انتظامیہ کے ساتھ تعاون کرنے کی بھی اپیل کی۔

400 سے 700 کمپیوٹر آپریٹرز تعینات کیے گئے۔

اس تسلسل میں ، ڈی ایم نے ہدایت کی کہ مہم کے دوران کافی تعداد میں ویریفائرز (کمپیوٹر آپریٹرز) کی دستیابی کو یقینی بنایا جائے اور سیشن سائٹ پر ہجوم کے انتظام کے لیے تمام ضروری تیاریاں بھی کی جائیں۔ انہوں نے 700 کمپیوٹر آپریٹرز کی دستیابی کو یقینی بنانے کی ہدایت کی جبکہ اس وقت ویکسینیشن کے کام میں شامل تقریبا about 400 کمپیوٹر آپریٹرز کی تعداد میں اضافہ کیا۔ اس ترتیب میں ، انہوں نے ضرورت کے مطابق نجی کمپیوٹر آپریٹرز کی خدمات حاصل کرنے کی بھی ہدایت کی۔

دو اساتذہ بھی تعینات کیے جائیں گے۔

اسی طرح ، ویکسینیشن سنٹر میں ہجوم کے انتظام کے لیے ، بلاک ڈویلپمنٹ افسران اور اسٹیشن انچارجز کو ضروری ہدایات دینے کے ساتھ ، تمام بلاک ایجوکیشن افسران کو ہدایت دی گئی کہ وہ لوگوں کو قطار میں کھڑا کرنے کے لیے تمام مراکز میں اضافی 02-02 اساتذہ تعینات کریں۔ ضلع میں کوویڈ ویکسین کی کل 10،71،845 خوراکیں دی جا چکی ہیں۔ اس میں پہلی خوراک 9،16،107 افراد کو دی گئی ہے اور دوسری خوراک 1،55،738 افراد کو دی گئی ہے۔ اس وقت ضلع میں تقریبا 1. 1.60 لاکھ افراد کی دوسری خوراک باقی ہے۔