یہ اداکارہ رانو منڈل کی بائیوپک میں مرکزی کردار ادا کرے گی ، ہمیش ریشمیا سے بھی رابطہ کیا گیا۔

44

رانو منڈل ، جو کبھی ریلوے پلیٹ فارم پر گاتے تھے ، راتوں رات انٹرنیٹ سنسنی بن گئے۔ لوگوں نے رانو منڈل کو لتا منگیشکر کا گانا ‘ایک پیار کا نگما ہے’ سناتے ہوئے سنا۔ ان کی ویڈیو وائرل ہوئی جس کے بعد میوزک کمپوزر اور گلوکار ہمیش ریشمیا نے اپنی فلم کے ایک گانے میں موقع دیا۔ تاہم اس کے بعد رانو منڈل غائب ہوگئے۔ بالی ووڈ میں ان دنوں بائیوپک فلمیں ٹرینڈ کر رہی ہیں۔ ایسے میں رانو منڈل پر فلم کی تیاری بھی جاری ہے۔ فلم کا نام ‘مس رانو ماریا’ ہے اور اس کی ہدایت کاری ہریشکیش منڈل کر رہے ہیں۔

اداکارہ کون ہے؟

بنگالی اور ہندی فلموں میں کام کرنے والی اداکارہ ایشیکا ڈے بائیوپک فلم میں رانو منڈل کا مرکزی کردار ادا کر رہی ہیں۔ ٹائمز آف انڈیا سے بات کرتے ہوئے اشیکا نے بتایا کہ فلم کی شوٹنگ کولکتہ اور ممبئی میں کی جائے گی۔

ایشیکا پہلی پسند نہیں تھی۔

اس فلم کے لیے سب سے پہلے اداکارہ سدیپتا چکرورتی کا نام سامنے آیا تھا لیکن۔ لاک ڈاؤن جس کی وجہ سے شیڈول کی تاریخوں میں مسائل تھے جس کے بعد اشیکا کو لیا گیا۔ ایشیکا فلم ‘لال کپتان’ اور ویب سیریز ‘سیکریڈ گیمز’ میں نظر آئی ہیں۔

اشیکا نے مزید کہا کہ ہمیش ریشمیا سے رانو منڈل کی بایوپک کے لیے بھی رابطہ کیا گیا ہے۔ اسے امید ہے کہ مثبت جواب ملے گا۔

اگلے سال ریلیز کی تیاری

اشیکا کی ابھی رانو منڈل سے ملاقات نہیں ہوئی۔ وہ کہتی ہیں کہ کورونا کی وجہ سے اس وقت ممبئی میں ہر قسم کی احتیاطی تدابیر اختیار کی جا رہی ہیں۔ میں ممبئی میں ہوں جبکہ وہ رانا گھاٹ (کولکتہ) میں ہے۔ ہم عملی طور پر ملنے جا رہے ہیں۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ فلم کی شوٹنگ نومبر سے شروع ہوگی۔ میکرز 2022 کے مارچ-اپریل میں اسے ریلیز کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔