ہریتک روشن کے گھر کو غور سے دیکھیں ، اس مداح کے تبصرے پر اداکار کا مضحکہ خیز جواب آیا۔

22
ہریتک روشن نے سوشل میڈیا پر جواب دے کر اپنے مداحوں کو کئی بار حیران کیا۔ حال ہی میں کچھ ایسا ہی ہوا۔ ہریتک روشن نے انسٹاگرام پر اپنی ایک تصویر پوسٹ کی۔ اس میں ان کی والدہ پنکی روشن بھی نظر آئیں۔ اس تصویر میں ، ایک پرستار کی توجہ اس کے پیچھے نظر آنے والی نمی پر پڑی۔ مداح نے کمنٹ باکس میں اس پر تبصرہ کیا ، جس پر ہریتک روشن نے ایک مضحکہ خیز جواب دیا ہے۔

ہریتک اپنی خوبصورت صبح دکھاتا ہے۔

ہریتک روشن نے اپنے انسٹاگرام پر ایک آئینہ سیلفی لی اور اسے انسٹا پر پوسٹ کیا۔ اس نے ماں کے ساتھ ناشتے کی سست تاریخ پر اس پر تبصرہ کیا۔ بدھ کو اتوار کی طرح محسوس کرنا بہتر ہے۔ اب جاؤ اور اپنی ماں کو گلے لگاؤ۔ ہریتک اپنے خوبصورت صبح کے احساس کو مداحوں کے ساتھ بانٹ رہا تھا لیکن ان کے ایک مداح کی توجہ کہیں اور چلی گئی۔

ہریتک نے سیلان کے تبصرے پر جواب دیا۔

ایک فالور نے ہریتک کی پوسٹ پر تبصرہ کیا ، ہریتک روشن کے گھر میں نمی پر ایک نظر ڈالیں۔ اس پر ہریتک نے جواب دیا ، اس وقت مکان بھی کرائے پر ہے۔ میں بہت جلد اپنے گھر لے جا رہا ہوں۔ ایک اور تبصرہ میں ، ہریتک نے لکھا ہے ، اگر کوئی نمی نہیں ہے تو ، نمی کو ٹھیک کرنے میں کیسا مزہ آئے گا ، بھائی؟

ہریتک روشن

ہریتک روشن جلد ہی ایک لگژری گھر میں شفٹ ہو جائیں گے۔

اس کے باقی پرستار بھی ہریتک اور اس کے پیروکار کے درمیان گفتگو سے لطف اندوز ہو رہے ہیں۔ اطلاعات کے مطابق جس گھر کا کرایہ پر ہریتک رہ رہا ہے اس کا کرایہ 8 لاکھ روپے ماہانہ سے زیادہ ہے۔ اطلاعات تھیں کہ اس نے جائیداد میں 100 کروڑ روپے لگائے ہیں۔

متعلقہ خبریں۔