گوہر خان اپنے شوہر سے 12 سال بڑی کہلانے پر ناراض ہو گئیں ، اب سچ بتا دیا گیا ہے۔

40

اداکارہ گوہر خان نے گزشتہ سال دسمبر 2020 میں زید دربار سے شادی کی۔ ان دونوں کی شادی عمر کے فرق کی وجہ سے بھی سرخیوں میں رہی۔ شادی کے دوران گوہر خان اور ان کے شوہر زید کو سوشل میڈیا پر ٹرول کا سامنا کرنا پڑا۔ ساتھ ہی ایک میڈیا رپورٹ پڑھنے کے بعد گوہر بہت غصے میں تھیں ، جس میں لکھا تھا کہ وہ اپنے شوہر زید سے 12 سال بڑی ہیں۔ اس وقت زید نے گوہر کو مشورہ دیا تھا کہ وہ ایسی باتوں پر رد عمل نہ دے۔ اس نے حال ہی میں ایک چیٹ شو کے دوران اس واقعے کا انکشاف کیا ہے۔

زید نے مشورہ دیا۔

ایک چیٹ شو کے دوران ، زید اور گوہر دونوں پہنچ چکے تھے۔ یہاں زید نے بتایا کہ جب بھی ٹرولز سے نمٹنے کی بات آتی ہے ، وہ گوہر سے مشورہ لیتا ہے۔ اسی وقت ، گوہر نے اس پر بتایا کہ ایک وقت تھا جب وہ کسی کو دھماکا کرنا چاہتی تھی لیکن زید نے اسے پرسکون رہنے کا مشورہ دیا۔ صرف دعوت ناموں پر ، گوہر نے کہا کہ اس نے ایک سرخی دیکھی جس میں دعویٰ کیا گیا کہ وہ زید سے 12 سال سینئر ہے۔ گوہر نے بتایا کہ وہ اس سرخی کو دیکھ کر زید پر غصے میں آگئی کہ آپ کی عمر وکی پر کیوں غلط ہے؟ یہ سب تمہاری غلطی ہے’.

سچ کہا

گوہر نے مزید بتایا کہ یہ سننے کے بعد زید نے اسے کہا- ‘پرسکون ہو جاؤ۔ اگر میں تم سے چھوٹا ہوں تو کیا فرق پڑتا ہے؟ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کتنے سال کے ہیں ، آپ اس سے پریشان کیوں ہیں؟ یہاں تک کہ اگر میں آپ سے 20 سال چھوٹا ہوں ، مجھے کوئی پرواہ نہیں ہے۔ یہ الگ بات ہے کہ میں آپ سے صرف 6 سال چھوٹا ہوں۔ ساتھ ہی گوہر کے شوہر زید کا کہنا ہے کہ ویکیپیڈیا پر کچھ غلط معلومات ہیں۔ میں بھی ہوں ، میرے ویکیپیڈیا پیج میں میری ایک فلم کا ذکر ہے ، جو مس انڈیا ہے یا اس جیسی کوئی چیز ہے اور میں اس فلم کے بارے میں کچھ نہیں جانتا۔