کے بی سی 13: پروڈیوسر پارلیمنٹ سے متعلق سوال پر پھنس گیا ، تماشائی نے جواب غلط بتایا پھر وضاحت کرنی پڑی۔

32

کون بنےگا کروڑ پتی 13 ٹی وی کے مقبول ترین شوز میں سے ایک ہے۔ شو میں پارلیمنٹ سے متعلق ایک سوال پوچھا گیا جسے سوشل میڈیا پر ایک ناظرین نے غلط کہا ہے۔ جس کے بعد ‘کے بی سی’ کے پروڈیوسر سدھارتھ باسو نے اسے جواب دیا اور بتایا کہ جواب غلط نہیں تھا۔ یہ واقعہ پیر کو نشر ہوا۔ مقابلہ کرنے والی دیپتی ٹوپے امیتابھ بچن کے سامنے تھیں ، جب یہ سوال پوچھا گیا۔

درشن نے ٹویٹ کیا۔

امیتابھ بچن نے مقابلہ کنندہ سے پوچھا- ‘عام طور پر ہندوستان کی پارلیمنٹ کا ہر اجلاس ان میں سے کس سے شروع ہوتا ہے؟’ صحیح جواب ‘سوال کا گھنٹہ’ تھا۔ دیکھنے والے نے سوال کا اسکرین شاٹ لیا اور ٹویٹ کیا کہ ، ‘کے بی سی کی آج کی قسط میں غلط سوالات اور جوابات دکھائے گئے۔ میں نے کئی بار ٹی وی پر فالو کیا ہے۔ لوک سبھا کا سیشن صفر کے اوقات میں شروع ہوتا ہے اور راجیہ سبھا کے دوران برائے مہربانی اسے چیک کریں۔ اس کے ساتھ انہوں نے امیتابھ بچن ، لوک سبھا سیکرٹری اور سدھارتھ باسو کو ٹیگ کیا۔

غلط جواب سے انکار

جواب میں ، سدھارتھ باسو نے لکھا- ‘کوئی غلطی نہیں ہے۔ براہ کرم لوک سبھا اور راجیہ سبھا کے ممبران کی کتابیں خود چیک کریں۔ دونوں ایوانوں میں ، اگر اسپیکر/چیئرپرسن کی طرف سے اور کچھ نہیں کہا گیا ، سیشن کا آغاز سوالیہ گھنٹہ سے ہوتا ہے ، اس کے بعد زیرو آور ہوتا ہے۔

مزید جواب

مزید دیکھنے والے نے باسو کو ٹیگ کیا اور کہا کہ اس کے جواب کا شکریہ لیکن اس نے کراس چیک کیا۔ جس کے بعد پتہ چلا کہ سوال اور جواب دونوں غلط تھے۔ مزید ، سدھارتھ باسو اپنی بات پر قائم رہے اور کہا کہ سرکاری ذریعہ کو دوبارہ پڑھنا چاہیے۔ یہاں کوئی غلطی نہیں ہے۔

متعلقہ خبریں۔