کے بی سی 13: فرح خان نے امیتابھ بچن کا آڈیشن لیا ، بگ بی نے دیپیکا پڈوکون کے ساتھ کہا – ‘ایک چوٹکی سندور’

36

کون بنےگا کروڑ پتی 13۔جمعہ کو ، تجربہ کار کرکٹر وریندر سہواگ اور سورو گنگولی پہنچے۔ دونوں امیتابھ بچن کے سامنے کرکٹ کھیلنے کی بہت سی یادیں شیئر کیں۔ آئندہ قسط بھی خاص ہونے والی ہے۔ اس بار بالی ووڈ اداکار شو میں تڈکا شامل کریں گے۔ اگلے جمعہ کو دیپیکا پڈوکون اور فرح خان کے بی سی کی ہاٹ سیٹ پر بیٹھیں گی۔

نیا پرومو منظر عام پر آگیا

شو کا نیا پرومو سامنے آ گیا ہے جس میں امیتابھ بچن نے فرح خان سے شکایت کی ہے کہ انہوں نے انہیں اپنی کسی فلم میں کاسٹ نہیں کیا۔ امیتابھ کہتے ہیں ، ‘آپ نے کبھی محسوس نہیں کیا کہ میں آپ کو اپنی تصویر میں کاسٹ کرنا چاہتا ہوں’۔ فرح مزید کہتی ہیں کہ ‘سر ، آپ سب کا خواب ہیں۔’

امیتابھ بچن آڈیشن

فرح خان نے امیتابھ بچن کے لیے بس پھر کیا تھا کے سیٹ پر آڈیشن دینا شروع کیا۔ امیتابھ اور دیپیکا فلم ‘اوم شانتی اوم’ کے مشہور ڈائیلاگ ‘ایک چھٹکی سندور’ بول رہے ہیں۔ پہلا ٹیک صحیح نہیں ہے ، ایسی صورتحال میں دیپیکا انہیں سین کر کے بتاتی ہیں۔

شو کب نشر ہوگا؟

پرومو شیئر کرتے ہوئے سونی ٹی وی نے کیپشن میں لکھا-‘فرح شریک اداکارہ دیپیکا کے ساتھ اے بی سر کا آڈیشن لے رہی ہیں۔ کیا وہ یہ آڈیشن پاس کریں گے؟ اس خصوصی آڈیشن کا دلچسپ ترین لمحہ دیکھیں۔

دپیکا اور فرح خان کی یہ قسط 10 ستمبر کو نشر کی جائے گی۔ پرومو منظر عام پر آنے کے بعد دپیکا پڈوکون ، امیتابھ بچن اور فرح خان کے مداح کافی پرجوش ہیں۔