کھترون کے کھلاڑی 11: سیمی فائنل میں مسلسل دوسرا خاتمہ ، ان مقابلوں کو ختم کردیا گیا۔

43

‘کھترون کے کھلاڑی 11’ اپنے آخری مرحلے پر ہے۔ سامعین نے روہت شیٹی کے شو کو زبردست جواب دیا ہے۔ سیمی فائنل ویک ہفتہ اور اتوار کو ہوا۔ اس کے دوران ، ایک نہیں بلکہ دو مدمقابل ختم ہوگئے۔ پہلے ابھینو شکلا کو شو سے باہر ہونا پڑا۔ اس کے بعد اتوار کو ایک اور مدمقابل نے شو کو الوداع کہا۔ ورون سود ، شویتا تیواری اور ثنا مقبول نے خوف کو جکڑ لیا۔ تینوں نے ایلیمینیشن راؤنڈ میں حصہ لیا۔

کون باہر ہے؟

خاتمے کے چکر میں ایک ٹرک کا کرتب تھا۔ دو ٹرک ایک ساتھ چل رہے تھے۔ مدمقابل کو ایک ٹرک سے دوسرے کودنا پڑا اور وہاں نصب ہر جھنڈے کو نکال کر پچھلے ٹرک پر واپس آنا پڑا۔ ورون سود پہلے کام کرنے گیا۔ اس نے سب سے زیادہ جھنڈے نکالے۔ شویتا تیواری دوسرے نمبر پر اور ثنا مقبول تیسرے نمبر پر تھیں۔ سب سے کم جھنڈا نکالنے کی وجہ سے اسے شو سے باہر ہونا پڑا۔

روہت شیٹی نے ثنا کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ اس نے کئی بار اپنے اسٹنٹ سے اسے حیران کیا ہے۔ یہاں تک پہنچنے کے لیے وہ اس کی مستحق ہے

فائنل میں ٹاپ 6 مدمقابل۔

ثنا کے شو سے نکلنے کے بعد اب چھ مقابلوں نے فائنل تک رسائی حاصل کر لی ہے۔ دیونیکا ترپاٹھی پہلے ہی فائنل کے ٹکٹ پر پہنچ چکی ہیں۔ ان کے علاوہ شویتا تیواری ، ارجن بجلانی ، وشال آدتیہ سنگھ ، راہول ویدیا اور ورون سود بھی موجود ہیں۔