کچن کو مستقل استعمال کرنے کے 7 آسان طریقے

42

اگر آپ بار بار گندے کچن کو صاف کرنا چاہتے ہیں تو ، یہاں بتائے گئے نکات پر عمل کریں۔

1. صفائی- کاؤنٹر ٹاپس اور ڈوب باورچی خانے میں سب سے زیادہ استعمال ہوتی ہیں۔ لہذا ، ان کو صاف رکھنا سب سے اہم ہے۔ اگر آپ ان کی صفائی کرتے رہیں تو ، باورچی خانے صاف رہے گا۔

collage 1605374601

2. خالی مطابقت پذیری – سنک کو ہمیشہ صاف اور خالی رکھنے کی کوشش کریں۔ اس طرح باورچی خانے سے بدبو نہیں آتی ہے۔

3. صفائی ستھرائی کے لئے صحیح اوزار – اپنے نیپکن کو روزانہ دھوئے اور انہیں ایسی جگہ پر رکھیں جہاں انہیں آسانی سے اٹھایا جاسکے۔ ضرورت سے زیادہ استعمال شدہ نیپکن کو فورا ہٹا دیں یا بدبو آجائے گی۔

4. منزلیں اور ٹائلیں۔ جراثیم اور کیڑوں کو کچن سے دور رکھیں ، لہذا یہ ضروری ہے کہ روزانہ فرش کو صاف کریں۔ کاؤنٹر ٹاپ کے اوپر ٹائلوں کی صفائی ، فرش کے ساتھ ساتھ ، ہر میل کرنے کے بعد بھی باقاعدہ ہونا چاہئے۔

5. اسپل ان چیک – جب بھی باورچی خانے میں کھانا پڑتا ہے ، اسے فوری طور پر صاف کریں تاکہ بعد میں یہ زیادہ گندا نہ ہوجائے۔ چھلکا ہوا کھانا زیادہ دیر تک وہاں رہنے نہ دیں ، اس سے فرش پر سخت داغ پڑ سکتے ہیں۔

collage 2 1605374664

6. صاف کابینہ – کابینہ کی باقاعدگی سے صفائی کرنا بھی بہت ضروری ہے۔ انہیں خشک اور گیلے کپڑے سے صاف کرنا چاہئے۔ کابینہ میں دھول اور داغ نہ دیکھنا بہتر ہے۔

7. ہر سامان کی مختلف جگہ۔ باورچی خانے میں ہر سامان ، ٹوکری اور آلات کے ل a ایک الگ جگہ ہونی چاہئے۔ اگر برتن تکیوں ، صفائی کی فراہمی اور اسٹوریج کنٹینرز کے لئے الگ الگ زون بنائیں گے تو ، چیزوں کو منتقل کرنے میں کوئی دقت نہیں ہوگی۔ باورچی خانے نہیں پھیل جائے گا۔