کرینہ کپور ہسپتال کے گاؤن میں نظر آئیں ، عامر خان ‘لال سنگھ چڈھا’ بن گئے ، سیٹ سے تصاویر وائرل ہوگئیں

35

کرینہ کپور اپنے دوسرے بچے کی پیدائش کے بعد ایک بار پھر فلم کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔ وہ اتوار کو عامر خان۔ لال سنگھ چڈھا کے سیٹ پر دیکھا گیا۔ کرینہ نے ہسپتال کا گاؤن پہنا ہوا تھا ، ساتھ ہی اس نے ماسک بھی پہنا ہوا تھا۔ اسی وقت عامر خان پگڑی اور بڑھی ہوئی داڑھی کے ساتھ تھے۔ دونوں کی تصاویر اور ویڈیوز سوشل میڈیا پر وائرل ہو گئیں۔

عامر اور کرینہ کی ویڈیو وائرل

کرینہ کپور نے اپنے سوشل میڈیا پر کئی تصاویر بھی شیئر کیں اور کیپشن میں لکھا – ‘لال سنگھ چڈھا۔’ اس سے قبل عامر خان اور کرینہ کپور کی ایک ویڈیو منظر عام پر آئی جس میں فوٹوگرافروں نے بات کرتے ہوئے انہیں کیمرے میں قید کر لیا۔ کرینہ ہاتھ میں کپ تھامے بیٹھی تھی اور عامر اسے کچھ سمجھا رہا تھا۔ انہیں دیکھ کر لگتا تھا کہ وہ شوٹنگ کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔

ٹیم لداخ پہنچ چکی تھی۔

فلم کا کچھ حصہ لداخ میں بھی شوٹ کیا گیا ہے۔ وہاں سے عامر ، کرن راؤ ، مونا سنگھ ، ناگا چیتانیا اور عملے کے ارکان کے ساتھ تصاویر آئیں۔ ایک ویڈیو پوسٹ کرتے ہوئے مونا سنگھ نے کہا کہ ان کے حصے کی شوٹنگ مکمل ہو چکی ہے۔

دہلی میں بھی گولی ماری گئی۔

کرینہ نے اکتوبر میں اپنے دوسرے بچے کے حمل کے دوران ‘لال سنگھ چڈھا’ کی شوٹنگ کی۔ اس نے دہلی میں کئی ہفتوں تک عامر خان کے ساتھ شوٹنگ کی۔ اس کے لیے وہ ہر روز پٹودی سے دہلی جاتی تھی اور ساری رات کام کرتی تھی۔ کرینہ اور عامر نے دہلی میں ‘لال سنگھ چڈھا’ کے لیے ایک رومانوی گیت کی شوٹنگ کی۔

کورونا کی وجہ سے شوٹنگ روک دی گئی۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ ‘لال سنگھ چڈھا’ ہالی وڈ فلم ‘فاریسٹ گمپ’ کا آفیشل ری میک ہے۔ فلم کے ہدایت کار ادویت چندن ہیں۔ فلم گزشتہ سال کرسمس پر ریلیز ہونی تھی لیکن کورونا کی وجہ سے اس کی شوٹنگ روکنی پڑی۔