ڈمریہ گنج میں پریس بلڈنگ کے لئے اراکین اسمبلی کی زمین کا نشان لگانا انڈین جرنلسٹ ایسوسی ایشن کی کامیابی اور صحافیوں کی یکجہتی کا نتیجہ ہے۔ ہاشم رضوی

51

انڈین جرنلسٹ ایسوسی ایشن نے عہدیداروں میں شناختی کارڈ تقسیم کیا

دوماری گنج میں منعقدہ تنظیم کے اجلاس میں صحافیوں کے ساتھ متحد رہنے کی کال دی گئی۔

سدھارتھ نگر ، اتر پردیش۔
_____ اے آر سرسیاوی

انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن کی ضلعی اور تحصیل یونٹ کا ماہانہ اجلاس ڈماری گنج بلاک آڈیٹوریم میں ہوا ، جس میں ایم ایل اے نے اس تنظیم کی طرف سے دوماری گنج کے ایم ایل اے کو تنظیم کے ذریعہ بنی پریس بلڈنگ کی تعمیر کے مطالبے کو سنجیدگی سے لیتے ہوئے اراضی کو نشان زد کرنے پر۔ راگھویندر پرتاپ سنگھ کے ساتھ اظہار تشکر کیا گیا۔اجلاس کے اختتام پر ، تنظیم کا شناختی کارڈ عہدیداروں اور ممبران میں تقسیم کیا گیا۔اجلاس کی صدارت ضلعی صدر کے کے گورننگ بورڈ کے انچارج پی سنگھ ببو اور وجئے یادو۔
انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن کے ماہانہ اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے ریاستی ترجمان ہاشم رضوی نے کہا کہ یہ تنظیم کی سب سے بڑی کامیابی اور یکجہتی کا نتیجہ ہے کہ ڈوماری گنج کے ایم ایل اے اور ایس ڈی ایم نے پریس عمارت کی تعمیر کے لئے اراضی کی نشاندہی کی ہے اور ایم ایل اے فنڈ سے 300000۔ انہوں نے صحافیوں سے اپیل کی کہ وہ اختلافات کو فراموش کریں اور متحد رہیں ، ڈویژنل میڈیا انچارج وجے یادو اور ضلعی صدر کرشنا پرتاپ سنگھ نے کہا کہ ہماری تنظیم ہمیشہ صحافیوں کے وقار کے لئے وقف ہے اور اسی طرح آگے بھی ہے۔ ہم صحافیوں کے مفادات کے لئے بھی جدوجہد کریں گے۔
انڈین جرنلسٹ ایسوسی ایشن کے سرپرست ڈاکٹر وکرانت شریواستو ، تحصیل صدر راجیش یادو اور جنرل سکریٹری پوروشٹم دبے وغیرہ نے بھی اجلاس سے خطاب کیا اور صحافیوں کے اتحاد پر زور دیا۔ اجلاس کے دوران ، ڈوماری گنج میں تنظیم کے مطالبہ پر ، ایم ایل اے اور تحصیل انتظامیہ نے عمارت کی تعمیر اور اراضی کو نشان زد کرنے کے لئے ایم ایل اے کو 000 300000 دینے کے اعلان پر اظہار تشکر کیا۔ اجلاس کے اختتام پر ، تنظیم کے عہدیداروں اور ممبران کو بھیج دیا گیا شناختی کارڈ تقسیم کیا گیا۔

ضلع نائب صدور بھوپندر سنگھ ، سرپرست مہندی رضوی ، وجئےپال چترودی ، وسیم اکرم ، عبد العزیز ، آفتاب رضوی ، شیلندر دوبی ، دیو آنند پاٹھک ، اشوک گپتا ، دیوی پرساد کانوجیا ، سندیپ ڈوبی ، اوم پرکاش مشرا ، عظیم رضوی ، محمد اسماعیل۔ تمام صحافی ساتھی موجود تھے۔