پریشان کسانوں نے انسپکٹر کو کھاد کے لیے لاٹھیوں سے پیٹا ، تیجسوی نے ویڈیو ٹویٹ کرکے نتیش کو گھیر لیا

27

نالندہ میں ، کھاد کے لیے پریشان کسانوں کا غصہ اس وقت بھڑک اٹھا جب ایک انسپکٹر وہاں پہنچا۔ کسانوں نے انسپکٹر کو لاٹھیوں سے پیٹتے ہوئے اس کا پیچھا کیا۔ کسی نے اس واقعے کی ویڈیو بنائی جو تیزی سے وائرل ہوگئی۔ قائد حزب اختلاف تیجسوی یادو نے بھی اس ویڈیو کو ٹویٹ کیا اور وزیر اعلیٰ نتیش کمار کو گھیر لیا۔ سی جے نتیش کے ضلع میں واقعے کے بارے میں تیجسوی نے وزراء کو طنز بھی کیا ہے۔

یہ واقعہ منگل کو پیش آیا۔ کسان کھاد کی کمی کے خلاف احتجاج کر رہے تھے۔ اس دوران لوگوں کا غصہ انسپکٹر پر پھوٹ پڑا جو کسانوں کو سمجھانے اور جام سے جان چھڑانے گئے تھے۔ اس پر لاٹھیوں سے حملہ کیا گیا۔ اسلام پور پولیس اسٹیشن میں تعینات انسپکٹر جالندھر منڈل اس حملے میں زخمی ہوا۔

تیجسوی یادو نے ویڈیو کو ٹویٹ کیا اور لکھا کہ بہار میں کھادوں کی بڑی کمی کی وجہ سے کسان ناراض ہیں۔ ویڈیو ڈبل انجن والی حکومت کے پریشان وزیراعلیٰ کے آبائی ضلع نالندہ کی ہے۔ تیجسوی نے کہا کہ کسان ، نوجوان ، تاجر ، ملازم ، بے روزگار ، طالب علم اور غریب سبھی بی جے پی-جے ڈی یو حکومت سے پریشان ہیں۔ عوام میں اتنا غصہ ہے کہ وزیر گھر سے باہر بھی نہیں نکلتا۔
بتایا جا رہا ہے کہ ہلسا ڈی ایس پی نے انسپکٹر کی پٹائی کے معاملے کا نوٹس لیا ہے۔ ویڈیو کی بنیاد پر کہا گیا ہے کہ مجرم لوگوں کی نشاندہی کرتے ہوئے سخت کارروائی کی جائے۔

متعلقہ خبریں۔