ہومبریکنگ نیوزوزیر اعلیٰ نے “سماداھان یاترا” کے دوران سارن ضلع کی جائزہ میٹنگ...

وزیر اعلیٰ نے “سماداھان یاترا” کے دوران سارن ضلع کی جائزہ میٹنگ کی۔

 

 

 

پٹنہ، 09جنوری 2023:- وزیر اعلیٰ جناب نتیش کمار نے   سمادھان یاترا کے دوران سارن ضلع  میں مختلف محکموں کے ذریعہ چلائے جا رہے ترقیاتی کاموں کی پیش رفت کے بارے میں چھپرا کلکٹریٹ احاطہ مین جائزہ میٹنگ کی۔ میٹنگ میں سارن ضلع کے ارکان اسمبلی /ارکان قانون ساز کونسل اور مختلف محکموں کے ایڈیشنل چیف سکریٹریز/ پرنسپل سکریٹریز/ سکریٹریوں نے شرکت کی۔
میٹنگ میں سارن ضلع کے ڈی ایم  مسٹرراجیش  مینا نے ایک پریزنٹیشن کے ذریعے مختلف محکموں کے ذریعے چلائی جارہی ترقیاتی اسکیموں کے بارے میں تفصیلی جانکاری دی۔ انہوں نے ہر گھر میں نل کا پانی، ہر گھر میں پکی گلیوں اور نالیوں، بہار اسٹوڈنٹ کریڈٹ کارڈ اسکیم، سیلف ہیلپ الاؤنس، ہنر مند یوتھ پروگرام، سات عزم-1 کے تحت ضلع میں تعمیر کی جانے والی عمارتوں کی حیثیت، سینٹر آف ایکسی لینس ، صنعتی تربیتی انسٹی ٹیوٹ میں سنٹر آف ایکسی لینس کا قیام، ماہی پروری وسائل کی ترقی، وزیر اعلیٰ انٹرپرینیورا سکیم، درج فہرست ذاتوں اور درج فہرست قبائل کی تعلیمی ترقی کے لیے رہائشی اسکول، وزیر اعلیٰ درج فہرست ذاتوں اور درج فہرست قبائل کے ہاسٹل کی گرانٹ، چیف منسٹر کنیا اتھان اسکیم، اعلیٰ تعلیم کے لیے خواتین کا فروغ، اقلیتی ہاسٹل اسکیم، اقلیتی مسلم لاوارث/طلاق شدہ خواتین کی امدادی اسکیم، چیف منسٹر اقلیتی روزگار قرض اسکیم، چیف منسٹر پسماندہ طبقات اور انتہائی پسماندہ طبقات ہاسٹل اسکیم، دیگر پسماندہ طبقات۔ ہاسٹل اسکیم، جننائک کرپوری نے ٹھاکر ہاسٹل اسکیم سمیت دیگر اسکیموں کے بارے میں جانکاری دی۔میٹنگ  میں شامل عوامی نمائندوں نے اپنے اپنے علاقوں کے مسائل وزیراعلیٰ کے سامنے پیش کئے۔ وزیراعلیٰ نے افسران کو عوامی نمائندوں کے مسائل جلد حل کرنے کی ہدایات دیں۔
میٹنگ میں وزیر اعلیٰ نے افسران کو ہدایت کی کہ وہ طلباء کو حکومت کی طرف سے ملنے والی مراعات کی بروقت ادائیگی پر خصوصی توجہ دیں، کسی بھی سرکاری اسکول کی عمارت جو خستہ حال ہے اس کی مرمت کریں۔ دھان کی خریداری کا کام بھی صحیح طریقے سے کیا جائے تاکہ کسانوں کو کسی قسم کی پریشانی کا سامنا نہ کرنا پڑے۔ نل جل کی اسکیم کو بہتر طریقے سے نافذ کرنے پر نظر رکھیں۔ عوامی نمائندوں کی طرف سے اٹھائے گئے مسائل پر توجہ دیں اور انہیں حل کریں۔
اس موقع پر نائب وزیر اعلیٰ جناب تیجسوی پرساد یادو، مالیات، کمرشیل ٹیکس اور پارلیمانی امور کے وزیر جناب وجے کمار چودھری، آبی وسائل کے وزیر جناب سنجے کمار جھا، سائنس و ٹیکنالوجی کے وزیر اور سارن ضلع کے انچارج وزیر جناب  سمیت کمار سنگھ، اقلیتی فلاح کےوزیر محمد زماں خان، آرٹ کلچر اور یوتھ محکمہ  کے وزیر جناب جتیندر کمار رائے، لیبر وسائل کے وزیر جناب سریندر رام سمیت سارن ضلع کے ارکان اسمبلی /ارکان قانون ساز کونسل ، دیگر نمائندے، چیف سکریٹری جناب عامر سبحانی، ڈی جی پی مسٹر۔ آر ایس بھٹی، وزیراعلی کے پرنسپل  سکریٹری ڈاکٹر ایس سدھارتھ، ایڈیشنل چیف سکریٹری/ پرنسپل سکریٹری/ متعلقہ محکموں کے سکریٹری، چیف منسٹر کے سکریٹری مسٹر انوپم کمار، وزہر اعلی کے او ایس ڈی مسٹر گوپال سنگھ، کمشنر سارن ڈویژن مسز پونم، ڈپٹی انسپکٹر جنرل آف پولیس سارن رینج مسٹر وکاس کمار، ڈی ایم چھپرا مسٹر راجیش مینا، ایس پی چھپرا، مسٹرگورو منگلا اور دیگر سینئر افسران موجود تھے۔
جائزہ میٹنگ کے بعد صحافیوں سے بات کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ انہوں نے کئی مقامات کا دورہ کیا ہے اور حکومت کی طرف سے چلائی جا رہی اسکیموں کو دیکھا ہے۔ جیویکا دیدیوں کے ساتھ بھی بات کی ہے۔ ہم نے حکام کے ساتھ میٹنگ بھی کی ہے۔ میٹنگ میں مختلف پارٹیوں کے ایم ایل اے اور ایم ایل سی نے بھی اپنے خیالات ہمارے سامنے رکھے۔ حکومت کی جانب سے کیے جانے والے کاموں کی کیا حیثیت ہے، کتنا کام ہوا، ان تمام چیزوں کے بارے میں مجھے آگاہ کر دیا گیا ہے۔ تمام معاملات کے تعلق سے ہم نے حکام کو ہدایت دی ہے کہ یہاں کی میٹنگ میں جو چیزیں سامنے آئی ہیں ان پر مناسب کارروائی کی جائے۔ ہمارے دورے کا مقصد یہ دیکھنا ہے کہ کتنا کام ہو چکا ہے، کتنا کام باقی ہے اور مزید ترقی کے لیے مزید کیا کرنے کی ضرورت ہے۔ آج کا سفر بہت اچھا تھا۔ ہم ہر جگہ لوگوں سے ملے ہیں۔ اگر کسی کو کوئی مسئلہ درپیش ہے تو ہم اس کا بھی جائزہ لے رہے ہیں۔

 

توحید عالم فیضی
توحید عالم فیضیhttps://www.nawaemillat.com
روزنامہ ’نوائے ملت‘ اپنے تمام قارئین کو اس بات کی دعوت دیتا ہے کہ وہ خود بھی مختلف مسائل پر اپنی رائے کا کھل کر اظہار کریں اور اس کے لیے ہر تحریر پر تبصرے کی سہولت فراہم کی گئی ہے۔ جو بھی ویب سائٹ پر لکھنے کا متمنی ہو، وہ روزنامہ ’نوائے ملت‘ کا مستقل رکن بن سکتے ہیں اور اپنی نگارشات شامل کرسکتے ہیں۔
کیا آپ اسے بھی پڑھنا پسند کریں گے!

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -

مقبول خبریں

حالیہ تبصرے